چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

توپ و تور

توپ و تور

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم ملی والیبال ایران در فینال قهرمانی آسیا در سالن مملو از تماشاگر غدیر ارومیه به مصاف ژاپن رفت و در یک بازی ضعیف و سوال برانگیز 3 بر صفر به این تیم باخت.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی والیبال ژاپن در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل ایران با برتری سه بر صفر به قهرمانی رسید.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی والیبال ایران که در لیگ ملت ها نتوانسته بود عملکرد قابل قبولی داشته باشد، امیدوار بود که در ارومیه جبران کند و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد اما برابر ژاپن شکست خورد.

خبرگزاری مهر

تماشاگرانی که از شکست تیم ملی والیبال ایران برابر ژاپن عصبانی بودند خواستار کناره گیری سرمربی این تیم شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم‌ملی والیبال ژاپن با پیروزی سه بر صفر در دیدار نهایی مقابل ایران، قهرمان بیست و دومین دوره مسابقات والیبال آسیا شد.

وب‌گاه عصر ایران

دیدار تیم های والیبال ایران و ژاپن در فینال مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ساعت 18 روز شنبه در سالن مملو از تماشاگر 6 هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - تیم‌ملی والیبال ژاپن با پیروزی سه بر صفر در دیدار نهایی مقابل ایران، قهرمان بیست و دومین دوره مسابقات والیبال آسیا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم ملی والیبال ژاپن با ارائه یک عملکرد کم‌نقص و حرفه‌ای با نتیجه 3 بر صفر ایران را شکست داد و رویای قهرمانی پنجم را ملی پوشان گرفت.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی والیبال ایران در فینال مسابقات قهرمانی مردان آسیا به مصاف ژاپن رفت و مغلوب این تیم شد.

خبرگزاری مهر

ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال چین در پایان بازی تیمش مقابل قطر گفت: بازی و عملکرد خوبی مقابل تیم قطر داشتیم ولی بازیکنان قطر فشار زیادی آوردند و در نهایت غالب شدند.

خبرگزاری مهر

ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال قطر گفت: یکی از دلایل برد قطر در دیدار رده‌بندی را حمایت تماشاگران ارومیه‌ای دانست و از آن‌ها تشکر کرد.

خبرگزاری مهر

ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال بحرین گفت: این مسابقات گام و شروع بزرگی برای تیم بحرین بود تا بتواند به این نقطه برسد و امیدوارم در آینده از این فرصت‌ها بهتر استفاده کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ایران و ژاپن در فینال قهرمانی آسیا در شهر ارومیه مقابل هم قرار گرفتند که ژاپنی‌ها موفق شدند با پیروزی مقابل شاگردان عطایی قهرمان شوند.