جمعه 14 اردیبهشت 1403

توپ و تور

توپ و تور

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به اینکه هنوز روی کاغذ مسئولیت این تیم با من است، گفت: جواد داوری از من کمک خواست و به ایران آمدم و بعد از آن من را کنار گذاشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای انتخاب کاپیتان با یک چالش جدید و مهم روبرو است.

خبرگزاری مهر

مسابقات لیگ ملت‌های والیبال زنگ خطر جدی را برای والیبال ایران در رده بزرگسالان به صدا درآورد. این در حالی است که تیم های رده پایه عملکرد فوق العاده ای داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صدای مهیب ناشی از واکنش پدافند هوایی در آسمان مسکو در برخی مناطق غربی این شهر شنیده شد و دقایقی پس از آن اعلام شدکه دو پهپاد در اثر شلیک پدافند، سرنگون شده‌اند

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان با تجربه قطری ها در آستانه یک افتخار بزرگ قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در هفتمین روز مرداد به آخرین اخبار و حواشی لیگ برتر، بررسی گران‌ترین دروازه‌بانان ایران، قهرمانی تیم والیبال کمتر از 16 سال ایران در آسیا، خط خوردن عجیب محمد جمشیدی از تیم ملی بسکتبال و قهرمانی تنیس ایران در دیویس کاپ و دیگر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور در آسیا، این رویداد افتخارانگیز را نشانه دیگری از شایستگی فرزندان ایران اسلامی و نوید بخش فتح قله‌های موفقیت از سوی نوجوانان آینده‌ساز و لایق کشور دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در آسیا، این رویداد افتخارانگیز را نشانه دیگری از شایستگی فرزندان ایران اسلامی و نویدبخش فتح قله‌های موفقیت از سوی نوجوانان آینده‌ساز و لایق کشورمان دانست. متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم قهرمانی افتخارآمیز و امیدآفرین تیم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیسی، قهرمانی والیبالیست‌های نوجوان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پیام تبریک رئیس‌جمهور کشورمان به مناسبت قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور آمده است: این رویداد افتخارانگیز نشانه دیگری از شایستگی فرزندان ایران اسلامی و نوید بخش فتح قله‌های موفقیت از سوی نوجوانان آینده‌ساز و لایق کشورمان است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی والیبالیست‌های نوجوان کشورمان در آسیا اظهار داشت: این قهرمانی نوید بخش فتح قله‌های موفقیت از سوی نوجوانان آینده‌ساز کشورمان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور در آسیا، این رویداد افتخارانگیز را نشانه دیگری از شایستگی فرزندان ایران اسلامی و نوید بخش فتح قله‌های موفقیت از سوی نوجوانان آینده‌ساز و لایق کشور دانست.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال قطر پس از پنج سال راهی یک فینال دیگر شد.