یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

توپ و تور

توپ و تور

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت آمریکا در آنکارا به‌رغم وعده‌های قبلی برای حل شدن مشکل صدور ویزای برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران، باز‌هم صدور ویزای عطایی، کارخانه و خوریانی را به فردا موکول و امروز (دوشنبه 12 تیر) تنها ویزای، ولی زاده و همایفرمنش را صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفارت آمریکا در آنکارا به‌رغم وعده‌های قبلی، بازهم صدور روادید سه تن از اعضای کاروان ایران از جمله سرمربی این تیم را به فردا موکول کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفارت آمریکا در آنکارا به‌رغم وعده‌های قبلی برای حل مشکل صدور روادید برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران، بازهم صدور روادید سه تن از اعضای کاروان ایران از جمله سرمربی این تیم را به فردا موکول کرد.

وب‌گاه عصر ایران

سفارت آمریکا که وعده حل مشکل تیم ایران در امروز را داده بود و پس از مراجعه نماینده فدراسیون والیبال تنها ویزای دو نفر شامل؛ محمد ولی‌زاده و شهروز همایونفرمنش صادر و اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

سفارت آمریکا در آنکارا به‌رغم وعده‌های قبلی برای حل شدن مشکل صدور ویزای بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران، باز هم صدور ویزای بهروز عطایی و مصطفی کارخانه را به فردا موکول کرد.

خبرگزاری مهر

سفارت آمریکا در آنکارا به‌رغم وعده‌های قبلی برای حل شدن مشکل صدور ویزای برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران، بازهم صدور ویزای سرمربی تیم ملی را به فردا موکول کرد.

وب‌گاه عصر ایران

اعضای تیم ملی والیبال ایران پس از مشخص‌شدن وضعیت صدور ویزای آمریکا در دو گروه عازم آناهایم، محل برگزاری مسابقات، شدند اما کشور میزبان هنوز به بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی ویزا نداده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر رادیو ورزش گفت: با توجه به نگاه ویژه به بانوان ایرانی از بیست و پنجم تیر 1402 ساعت پخش رادیو ورزش بانوان از 4 ساعت به 8 ساعت تبدیل می‌شود.

خبرگزاری مهر

محمد عابدینی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران نوین انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم

محمد عابدینی به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران نوین انتخاب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و انتخابی پارالمپیک 2024 از امروز (دوشنبه)، همزمان در دو بخش مردان و بانوان در قزاقستان آغاز شد. در نخستین روز مسابقات و در بخش بانوان، تیم ملی ایران به مصاف کره جنوبی رفت و با نتیجه 3 بر صفر این تیم را شکست داد. ملی‌پوشان والیبال نشسته بانوان روز سه‌شنبه دومین دیدار خود را برابر تیم میزبان برگزار می‌کنند. قهرمان...

وب‌گاه مشرق نیوز

مربی تیم ملی والیبال از ریجکت شدن قطعی‌اش برای سفر به آمریکا خبر داد و گفت هنوز تکلیف بهروز عطایی و دو بازیکن ملی‌پوش دیگر مشخص نیست.

خبرگزاری مهر

نخستین دیدار تیم ملی والیبال نشسته مردان در مسابقات قهرمانی آسیا را با برتری برابر هند به پایان رساند.

خبرگزاری مهر

مربی تیم ملی والیبال از ریجکت شدن قطعی‌اش برای سفر به آمریکا خبر داد و گفت هنوز تکلیف بهروز عطایی و دو بازیکن ملی‌پوش دیگر مشخص نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی والیبال جوانان ایران تورنمنت بلغارستان را با پیروزی مقابل میزبان به پایان رساند.