جمعه 4 آبان 1403

تکذیب دعوا بین ستاره بارسا و روبرتو مارتینز / خشم ژوائو: به من و به پرتغال بی‌احترامی می‌کنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تکذیب دعوا بین ستاره بارسا و روبرتو مارتینز / خشم ژوائو: به من و به پرتغال بی‌احترامی می‌کنید!

ژوائو فلیکس امروز گزارش‌های جنجالی درباره دعوایش با سرمربی پرتغال را تکذیب کرد و گفت این شایعات بی‌احترامی به او است.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه به نظر می‌رسید در تیم ملی پرتغال همه چیز خوب پیش می‌رود و کریستیانو رونالدو و یارانش بعد از پیروزی 2-1 مقابل چک و 3-0 مقابل ترکیه خودشان را به عنوان یک مدعی واقعی مطرح کرده‌اند گزارش‌هایی درباره یک بازیکن اردوی تیم ملی پرتغال، جنجالی شد و فضا را به هم ریخت.

ژوائو فلیکس، ستاره بارسا، در دو بازی قبلی پرتغال حتی یک دقیقه هم وارد زمین نشده است. وقتی رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که فلیکس از این بابت بسیار عصبانی است و در دیداری با روبرتو مارتینز، سرمربی پرتغال، به تندی به او اعتراض کرده است انتظار می‌رفت برای فروکش کردن تنش ژوائو این گزارش‌ها را تکذیب کند.

اتفاقی که امروز افتاد و این ستاره بارسا به رسانه‌ها گفت هر آنچه درباره‌اش نوشته شده دروغ است.

فلیکس در گفتگویی که داشت در این باره گفت: "من خبرها را نخوانده بودم و نمی‌دانستم این رسانه‌های اسپانیایی که می‌گویید چه نوشته‌اند ولی برادرم آنها را دید و برایم فرستاد و من مطالب را خواندم. این حرف‌ها کاملا دروغ است. اگر دروغ نبود که من الان اینجا نبودم. این دروغ‌ها و شایعات بی‌احترامی به من و همینطور به سرمربی تیم ملی و کل تیم ملی پرتغال است".

بلافاصله بعد از این صحبت‌های ژوائو فلیکس، مدیر رسانه‌ای تیم ملی پرتغال که در نشست خبری حضور داشت هم این شایعات را تکذیب کرد و گفت هیچ مشکلی بین ژوائو فلیکس و روبرتو مارتینز وجود نداشته است.

تکذیب دعوا بین ستاره بارسا و روبرتو مارتینز / خشم ژوائو: به من و به پرتغال بی‌احترامی می‌کنید! 2
تکذیب دعوا بین ستاره بارسا و روبرتو مارتینز / خشم ژوائو: به من و به پرتغال بی‌احترامی می‌کنید! 3