سه‌شنبه 3 مهر 1403

تکرار داستان امباپه / اشرف در دوراهی: عاقبت نه گفتن به پاریس

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تکرار داستان امباپه / اشرف در دوراهی: عاقبت نه گفتن به پاریس

اشرف حکیمی پیشنهاد تمدید پی اس جی را روی میز دارد و می داند که اگر جواب مثبت ندهد، چه چیزی در انتظارش خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید، اشرف حکیمی تصمیم به جدایی از پاری سن ژرمن نگرفت و فصل را با پاریسی ها استارت زد.

ارتباط بین این دو بازیکن در پاری سن ژرمن زبانزد خاص و عام بود و این احتمال وجود داشت که در صورت انتقال امباپه به رئال مادرید، حکیمی تصمیم به بازگشت داشته باشد و دوباره به پایتخت اسپانیا برگردد.

حتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته شایعات زیادی درباره احتمال بازگشت حکیمی به رئال مادرید مطرح شده بود اما در نهایت اشرف هیچ مشکلی برای پی اس جی ایجاد نکرد.

این واقعیت که او تا سال 2026 قرارداد دارد و پاریس نیز به راحتی ستاره هایش را از دست نمی دهد نیز مزید بر علت شد تا رئال مادرید نیز به بازیکن سابق خود نزدیک نشود اما در سال آینده همه چیز متفاوت خواهد بود.

اشرف محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید است که به خاطر پاندمی کرونا و نیاز رئال به بالانس مالی به اینتر به صورت دائمی فروخته شد. او بعد از یک سال بازی در اینتر راهی پی اس جی شد و هنوز برای این باشگاه بازی می کند.

ستاره مراکشی هرگز رویای بازگشت به رئال را رد نکرده ولی به خوبی می داند که تنها راه بازی برای رئال مقاومت برابر تمدید قرارداد و صبر کردن تا تابستان 2026 است. فابریتزیو رومانو در این رابطه گفت که در پاریس نگرانی ها نسبت به آینده اشرف بیشتر شده و آنها می خواهند تا قبل از پایان فصل کار تمدید با او را نهایی کنند. پی اس جی یک قضیه مشابه امباپه نمی خواهد و اشرف اگر تمدید نکند، ممکن است تابستان بعد فروخته شود.

پیشنهاد تمدید او روی میز است و ستاره مراکشی باید تصمیم بگیرد که آن را قبول کند یا سال بعد فشارهای شدید باشگاه و عواقب تمدید نکردن را بپذیرد. عواقبی که کیلیان امباپه فصل قبل با همه وجودش آن را درک کرد و با خصومت از پاریس جدا شد.

تکرار داستان امباپه / اشرف در دوراهی: عاقبت نه گفتن به پاریس 2
تکرار داستان امباپه / اشرف در دوراهی: عاقبت نه گفتن به پاریس 3