جمعه 14 اردیبهشت 1403

تکواندو

تکواندو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته خبری گروه ورزشی ایرنا در بیست و ششمین روز اسفند ماه به انتخاب رییس فدراسیون والیبال، کسب چهارمین سهمیه المپیک تکواندو در پاریس و دیگر اخبار جذاب ورزشی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسامی نامزدهای قهرمان ایران (جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال 1402) مشخص شد. اسامی نامزدهای قهرمان ایران (جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال 1402) مشخص شد. به گزارش عرشه آنلاین، نامزدهای این جشنواره تحت هشت عنوان (آقای ورزش ایران، بانوی ورزش ایران، برترین سرمربی، برترین تیم ملی، قهرمان فردا، برترین صحنه ورزشی، برترین گل سال، برترین ورزشکار پارالمپیک) به رقابت خواهند پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسامی نامزد‌های «قهرمان ایران» جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال 1402 مشخص شد.

وب‌گاه فرارو

نماینده وزن 80+ کیلوگرم تکواندوی ایران با راهیابی به فینال مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا، چهارمین و آخرین نماینده تکواندوی ایران در المپیک پاریس نام گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دومین روز از مسابقات تکواندو گزینشی المپیک 2024 پاریس در شهر «تای آن» کشور چین، آرین سلیمی با کسب 2 پیروزی متوالی جواز حضور در این بازی‌ها را کسب کرد. وی در وزن 80+ کیلوگرم دور نخست «واضح الاحمد» از قطر را در 2 راند متوالی و با نتایج 13 بر صفر و 5 بر صفر از پیش رو برداشت. وی در ادامه به مصاف «ری راهی» از لبنان رفت و در دو راند و با نتایج 5 بر...

خبرگزاری تسنیم

اسامی نامزدهای جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال 1402 مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم ایران جواز حضور در بازی‌های المپیک پاریس را کسب کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی ایران با برتری برابر نماینده لبنان سهمیه حضور در بازی‌های المپیک 2024 پاریس را کسب کرد.

وب‌گاه فرارو

عضو تیم ملی تکواندو ایران با دو پیروزی متوالی در رقابت‌های انتخاب المپیک 2024 پاریس، چهارمین سهمیه ایران را برای حضور در بازی‌های المپیک کسب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی کشورمان با برتری برابر نماینده لبنان سهمیه حضور در بازی‌های المپیک 2024 پاریس را کسب کرد.

وب‌گاه الف

عضو تیم ملی تکواندو ایران با دو پیروزی متوالی در رقابت های انتخاب المپیک 2024 پاریس، چهارمین سهمیه ایران را برای حضور در بازیهای المپیک کسب کرد.

خبرگزاری تسنیم

در ادامه مسابقات تکواندو گزینشی المپیک در قاره آسیا، آرین سلیمی با صعود به دیدار نهایی سهمیه چهارم تکواندوی ایران را کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم ایران جواز حضور در بازی‌های المپیک پاریس را کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در بیست و پنجمین روز اسفندماه به تاریخ‌سازی بانوان تکواندو، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان اروپا، تصمیم عجیب فیفا و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی تکواندوی زنان ایران با دو ملی پوش به المپیک پاریس پای می گذارد و امیدوار به تاریخ سازی است.

وب‌گاه ورزش سه

دو پاراتکواندوکار ایران برای حضور در مسابقات انتخابی پارالمپیک در بخش قاره ای راهی چین شدند.