پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

تیلور با همسرش به ایران می آید / هدف دیدن حسن یزدانی است؟ + عکس

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
تیلور با همسرش به ایران می آید / هدف دیدن حسن یزدانی است؟ + عکس

- قهرمان کشتی جهان و المپیک هنوز در شوک است. - قهرمان کشتی جهان و المپیک هنوز در شوک است. نام دیوید تیلور یکی از هیجان‌انگیزترین نام‌ها در کشتی آزاد است. تیلور که در سال 2018 در وزن 86 کیلوگرم قهرمان جهان شده بود در سال 2019 مجبور شد به دلیل آسیب دیدگی در زانویش به مدت یک سال از میادین دور باشد اما بعد از بهبودی به روزهای اوجش برگشت. تیلور بعد از اینکه در دور مقدماتی المپیک پان‌آمریکا...

- قهرمان کشتی جهان و المپیک هنوز در شوک است.

نام دیوید تیلور یکی از هیجان‌انگیزترین نام‌ها در کشتی آزاد است. تیلور که در سال 2018 در وزن 86 کیلوگرم قهرمان جهان شده بود در سال 2019 مجبور شد به دلیل آسیب دیدگی در زانویش به مدت یک سال از میادین دور باشد اما بعد از بهبودی به روزهای اوجش برگشت. تیلور بعد از اینکه در دور مقدماتی المپیک پان‌آمریکا در کانادا به مدال طلا دست پیدا کرد، موفق شد در المپیک 2020 توکیو هم با شکست حسن یزدانی به مدال طلا دست پیدا کند.

قهرمان بزرگ کشتی که 5 بار حسن یزدانی را شکست داده است، چند روز قبل در انتخابی المپیک شکست خورد و شانس حضور در پاریس را از دست داد.

او قرار است به همراه همسرش راهی ایران شود اما هنوز دلیل این سفر مشخص نیست. عده ای معتقدند شاید او می خواهد به خانه حسن یزدانی رفیق و رقیب دیرینه اش برود.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

تیلور با همسرش به ایران می آید / هدف دیدن حسن یزدانی است؟ + عکس 2
تیلور با همسرش به ایران می آید / هدف دیدن حسن یزدانی است؟ + عکس 3