سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیم ملی آرژانتین در خانه مسی تمرین می‌کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تیم ملی آرژانتین در خانه مسی تمرین می‌کند!

تیم ملی آرژانتین در فیفادی بعدی، یک اردوی تمرینی در میامی آمریکا خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال آرژانتین به رهبری لیونل اسکالونی در حال آماده‌سازی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 است. این تیم قرار است قبل از سفر به ونزوئلا، در میامی، فلوریدا مستقر شود و تمرینات خود را در آنجا انجام دهد. این تصمیم به دلیل بسته شدن حریم هوایی ونزوئلا برای پروازهای آرژانتینی از ماه مارس و در پی تنش‌های دیپلماتیک بین دو کشور اتخاذ شده است.

تیم ملی آرژانتین که با 18 امتیاز در صدر جدول مقدماتی جام جهانی قرار دارد، در تاریخ 10 اکتبر در ورزشگاه مونومنتال ماتورین به مصاف تیم ملی ونزوئلا خواهد رفت. این بازی در چارچوب نهمین هفته از مسابقات مقدماتی جام جهانی برگزار می‌شود.

به دلیل محدودیت‌های پروازی، مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین تصمیم گرفته‌اند که تیم ملی در روزهای قبل از مسابقه در میامی تمرین کند. محل تمرین انتخابی، کمپ تمرینی اینتر میامی است که لیونل مسی نیز در آنجا بازی می‌کند و قبلاً نیز میزبان تمرینات تیم ملی آرژانتین در طول کوپا آمه‌ریکا بوده است.

لیونل مسی که به دلیل مصدومیت دو بازی قبلی تیم ملی را از دست داده بود، قرار است به تیم ملی بازگردد و این خبر خوبی برای تیم اسکالونی است.

تیم ملی آرژانتین در خانه مسی تمرین می‌کند! 2