چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

تیم ملی با حمایت مردمی معنا پیدا می کند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تیم ملی با حمایت مردمی معنا پیدا می کند

مرتضی دهرویه گفت: پیراهن تیم ملی مقدس است و این موضوع را نباید بازیکنان تیم ملی فراموش کنند که با حمایت مردم تیم ملی معنا پیدا خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی دهرویه؛ سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان ضمن گفتگو با خبرنگار مرآتضمن آروی موفقیت برای تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: سربلندی تیم ملی ایران آرزوی تک تک ایرانیان است و امیدوار هستیم بازیکنان تیم ملی نتایج خوبی و درخشانی را در این دوره از رقابت های جام جهانی کسب کنند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان در ادامه افزود: بنا به گفته این سرمربی فوتبال امیدوار هستیم با توجه به تلاش شبانه روزی تمام کادر فنی و مسئولین فدراسیون بازیکنان تیم ملی فوتبال با موفقیت سه بازی را پشت سر گذاشته و نتایج درخشانی را کسب کنند.

وی همچنین توضیح داد: تیم ملی فوتبال بازیکنان قابلی دارد و انشالله از رده خود با برد هر سه تیم صعود کند، البته بازی با تیم انگلستان کمی دشوار است اما با تلاش و اتحاد این مسیر دشوار را پشت سر خواهد گذاشت.

دهرویه به حمایت های فدراسیون از تیم ملی فوتبال نیز اشاره کرد و افزود: قطعا مسائل و مشکلاتی وجود دارد اما فدراسیون تمام تلاش خود را برای برد تیم ملی به خرج داده است و ما هم امیدوار هستیم نتایح قابل قبولی کسب کند.

انتهای پیام /