چهارشنبه 11 مهر 1403

تیم منتخب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا بدون نماینده‌های استقلال و پرسپولیس

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تیم منتخب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا بدون نماینده‌های استقلال و پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرونده هفته دوم لیگ نخبگان آسیا طی دو روز گذشته با انجام شش دیدار بسته شد و در پایان این دیدارها الهلال که تا کنون تمام امتیازات ممکن را تا هفته دوم کسب کرده، صدرنشین شد و در تیم منتخب این هفته نیز نماینده‌های بیش‌تری نسبت به سایر تیم‌ها دارد. در هفته دوم این رقابت‌ها 20 گل از خط دروازه‌ها عبور کرد و مهاجمان تیم‌ها عملکرد بهتری نسبت به مدافعان داشتند....

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرونده هفته دوم لیگ نخبگان آسیا طی دو روز گذشته با انجام شش دیدار بسته شد و در پایان این دیدارها الهلال که تا کنون تمام امتیازات ممکن را تا هفته دوم کسب کرده، صدرنشین شد و در تیم منتخب این هفته نیز نماینده‌های بیش‌تری نسبت به سایر تیم‌ها دارد.

در هفته دوم این رقابت‌ها 20 گل از خط دروازه‌ها عبور کرد و مهاجمان تیم‌ها عملکرد بهتری نسبت به مدافعان داشتند. الهلال با 4 نماینده در تیم منتخب هفته دوم بیش‌ترین سهم را داشت و پس از آن الاهلی و الغرافه با سه نماینده قرار دارند و السد نیز یک بازیکن در تیم منتخب این هفته داشت سایر تیم‌ها سهمی در تیم منتخب 11 نفره نداشتند.

دروازه‌بان:

یاسین بونو (الهلال)

گلر مراکشی الهلال در شب پیرزی 5 گله تیمش، کلین‌شیت کرد و سه مهار داشت. او همچنین در این دیدار دقت پاس 95 درصدی ثبت کرد و دو بار شوت مهاجمان حریف را دفع کرد تا در شب درخشش تک تک ستاره‌های الهلال و در هفته‌ای که دروازه‌بان‌ها عملکرد خوبی داشتند، بهترین گلر لقب بگیرد.

مدافعین:

راجز ایبانز (الاهلی)

مدافع وسط برزیلی الاهلی که در هفته اول مقابل پرسپولیس هم شب خوبی را پشت سر گذاشته بود، در هفته دوم در جریان برتری تیمش مقابل الوصل امارات 90 دقیقه در زمین حضور داشت یک گل و یک پاس گل ثبت کرد. او در فاکتورهای فنی هم موفق عمل کرد و 9 دفع توپ داشت و در نیمی از نبردهای هایی پیروز بود.

سیدو سانو (الغرافه)

مدافع جوان سنگالی الغرافه در پیروزی پرگل تیمش نقش موثری ایفا کرد و یک گل و دو پاس گل داد روی سه گل از چهار گل تیمش تاثیر گذاشت و در دفاع نیز سه دفع توپ داشت و همه نبردهای هوایی خود را پیروز شد.

ژائو کانسلو (الهلال)

دفاع راست پرتغالی الهلال که به طور کامل در زمین حضور داشت، یک پاس گل داد و دقت پاس 92 درصدی ثبت کرد، 9 بار توپ را از بازیکنان حریف پس گرفت و در سه نبرد زمینی نیز موفق بود.

رنان لودی (الهلال)

مدافع چپ پای الهلال نیز پاس گل یکی از گل‌های تیمش را ارسال کرد و دقت پاس 89 درصدی داشت، 5 سانتر داشت و در تمام نبردهای هوایی پیروز شد. او همچنین 4 بار توپ را از بازیکنان حریف پس گرفت.

هافبک‌ها:

فرانک کسیه (الاهلی)

هافبک مطرح ساحل عاجی الاهلی در شب پیروزی تیمش برابر الوصل به طور کامل در زمین حضور داشت و دقت پاس 100 درصدی ثبت کرد، دو سانتر داشت و 5 بار توپ را از بازیکنان حریف پس گرفت و در نیمی از نبردهای زمینی خود موفق بود.

فلورینل کومان (الغرافه)

هافبک 26 ساله الغرافه که به تازگی به این تیم پیوسته است، مقابل العین دو پاس گل ارسال کرد و دو شوت زد، او همچنین دو سانتر داشت و دقت پاس 70 درصدی ثبت کرد.

اکرم عفیف (السد)

اکرم عفیف ستاره ملی‌پوش السد که در شب شکست استقلال به طور کامل در زمین حضور داشت، یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و چهار موقعیت برای هم‌تیمی‌هایش ایجاد کرد. او همچنین دقت پاس 78 درصدی ثبت کرد و در 60 درصد بردهای زمینی خود موفق بود.

ریاض محرز (الاهلی)

ستاره سابق منچسترسیتی و بازیکن کنونی الاهلی که در هفته ال مقابل پرسپولیس یک پنالتی خراب کرد، در هفته دوم مقابل الوصل امارات یک گل و یک پاس گل به ثمر رساند و موثرترین بازیکن حاضر در زمین لقب گرفت. ا که دقت پاس 88 درصدی کسب کرده بود، در نیمی از نبردهای زمینی خود نیز موفق عمل کرد.

مهاجمان:

خوسلو (الغرافه)

مهاجم سابق رئال مادرید و کنونی الغرافه قطر در شب پیروزی پرگل تیمش مقابل العین، درخشان ظاهر شد و دو گل به ثمر رساند. او چهار شوت به سمت دروازه العین زده بود که دوتای آن‌ها گل شد. خوسلو علاوه بر گلزنی ی دریبل موفق داشت و در 60 درصد از نبردهای زمینی خود موفق بود.

الکساندر میتروویچ (الهلال)

مهاجم باتجربه الهلال عربستان در جریان پیروزی 5 گله تیمش یک گل زد یک پاس گل ارسال کرد و بهترین بازیکن زمین نیز لقب گرفت. او یک سانترداشت و در 67 درصد نبردهای هوایی خود پیرز شد.

رونالدو، سادیو مانه، سلطان الغنام و دراگان چران و.. نیز بازیکنانی بودند که در هفته دوم لیگ نخبگان در ترکیب تیم‌هایشان خوش درخشیدند اما در این لیست حضور ندارند.

انتهای پیام /
تیم منتخب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا بدون نماینده‌های استقلال و پرسپولیس 2
تیم منتخب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا بدون نماینده‌های استقلال و پرسپولیس 3
تیم منتخب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا بدون نماینده‌های استقلال و پرسپولیس 4
تیم منتخب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا بدون نماینده‌های استقلال و پرسپولیس 5
تیم منتخب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا بدون نماینده‌های استقلال و پرسپولیس 6
تیم منتخب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا بدون نماینده‌های استقلال و پرسپولیس 7
تیم منتخب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا بدون نماینده‌های استقلال و پرسپولیس 8
تیم منتخب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا بدون نماینده‌های استقلال و پرسپولیس 9
تیم منتخب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا بدون نماینده‌های استقلال و پرسپولیس 10
تیم منتخب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا بدون نماینده‌های استقلال و پرسپولیس 11
تیم منتخب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا بدون نماینده‌های استقلال و پرسپولیس 12