دوشنبه 2 مهر 1403

تیم مورینیو پنالتی‌نزن‌ترین تیم سری A است (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تیم مورینیو پنالتی‌نزن‌ترین تیم سری A است (عکس)

رم با وجود اینکه در این فصل بیش از هر تیم دیگری پنالتی به دست آورده اما از نظر از دست دادن پنالتی هم رکورددار است.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان رویارویی امشب تیم های آ. اس. رم و اودینزه در ورزشگاه المپیک رم، جالوروسی‌ها به کمک VAR که خطای هند روبرتو پریرا را تشخیص داد، صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما این ضربه را از دست دادند.

این برای نهمین بار در فصل جاری سری آ بود که رم صاحب یک ضربه پنالتی می شد. آنها بالاتر از آتالانتا (8) و لاتزیو، ناپولی و ساسولو (7) صاحب بیشترین ضربه پنالتی در این فصل شده اند.

برایان کریستانته پشت این ضربه ایستاد اما آن را از دست داد تا به سومین بازیکن رم در این فصل تبدیل شود که پنالی از دست می دهد. پیش از او لورنزو پلگرینی (مقابل امپولی) و آندره‌آ بلوتی (مقابل تورینو) پنالتی های خود را از دست داده بودند.

به این ترتیب شاگردان ژوزه مورینیو، علاوه بر اینکه بیشترین پنالتی را در این فصل به دست آورده اند، بیشترین تعداد پنالتی را نیز از دست داده اند.

پنالتی امشب در حالی به کریستانته سپرده شد که پلگرینی هفته گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل فاینورد یک ضربه پنالتی را از دست داد بود. البته این تصمیم از همان ابتدا اشتباه به نظر می رسید چرا که کریستانته در تمام دوران حرفه ای خود فقط دو پنالتی در سری آ زده که هر دوی آنها را از دست داده است.

تیم مورینیو پنالتی‌نزن‌ترین تیم سری A است (عکس) 2