جمعه 10 فروردین 1403

تیم والیبال شهرداری گنبد با پنج بازیکن قرارداد امضا کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تیم والیبال شهرداری گنبد با پنج بازیکن قرارداد امضا کرد

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس از توافق و امضای قرارداد داخلی با پنج بازیکن بومی برای همراهی تیم والیبال این شهرستان در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر در سال‌جاری خبر داد و گفت که اسامی آنها پس از تصویب قراردادشان در شورای اسلامی شهر اطلاع رسانی می‌شود.

جمال الدین واحدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پس از انتخاب طاهر قره داشلی به‌عنوان سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد برای مسابقات لیگ برتر والیبال امسال و تصویب آن در شورای اسلامی این شهر اکنون بازیکنان مورد نیاز تیم با نظر سرمربی انتخاب و جذب می‌شوند.

وی بابیان اینکه تاکنون با پنج بازیکن بومی که چهار نفر آنها فصل قبل در تیم والیبال شهرداری حضور داشتند به همراه بازیکن باتجربه دو فصل پیش این تیم، توافق و قرارداد داخلی امضا شده است، افزود: امسال برای تقویت تیم در برخی پست‌ها، حداقل چهار بازیکن غیربومی نیز جذب خواهد شد.

واحدی اضافه کرد: از بازیکنان فصل گذشته تیم شهرداری گنبدکاووس چهار نفر به نام‌های "بنیامین ایگدری، متین تکاور، آرمان صالحی و رمضان صحبتی" از تیم جدا و با باشگاه‌های دیگر قرارداد داخلی امضا کردند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس، اولویت نخست این تیم را استفاده از نیروهای مستعد بومی دانست و گفت: بعد از ماه مبارک رمضان برای جذب سایر بازیکنان مورد نیاز تیم با اولویت والیبالیست‌های بومی و جوان از سراسر استان گلستان فراخوان داده می‌شود.

واحدی ابراز امیدواری کرد: تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس امسال با ترکیبی از بازیکنان بومی، غیربومی و جوان در چهارمین حضور خود در لیگ برتر والیبال، مقابل حریفان نتایج خوبی به‌دست آورد.

وی بدون اشاره به بودجه امسال تیم شهرداری گنبد، افزود: آنچه مسلم است بودجه تیم نسبت به سنوات گذشته 2 برابر پیش بینی شده است.

واحدی اضافه کرد: تمرینات تیم شهرداری بعد از تکمیل بازیکنان از اواسط خرداد آغاز می‌شود تا برای حضور پرقدرت در فصل جدید مسابقات لیگ برتر که به احتمال زیاد از مهرماه امسال آغاز خواهد شد، آماده شوند.

شنیده شده "میکائیل تاجر، ادریس دانشور، حمید چوگان، یونس قلیچ نیازی و موسی سخاوی" پنج بازیکنی هستند که باشگاه شهردار گنبدکاووس تاکنون با آنها توافق و قرارداد داخلی امضا کرده است.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد، امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

شهرستان گنبدکاووس با 370 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که فرهاد قائمی از مشهورترین آنها است.

تیم شهرداری گنبد در نخستین و دومین حضور خود در لیگ برتر در سال های 97 و 98 در رده هفتم قرار گرفت و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال نیز رده پنجم را از آن خود کرد.

*س_برچسب‌ها_س*