دوشنبه 9 مهر 1403

تیم کامپوند جوانان نقره‌ای شد و تیم کامپوند نوجوانان برنزی

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
تیم کامپوند جوانان نقره‌ای شد و تیم کامپوند نوجوانان برنزی

در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان رده‌های سنی آسیا در چین‌تایپه، کاروان ایران در بخش تیمی یک مدال نقره در کامپوند جوانان و یک مدال برنز در کامپوند نوجوانان کسب کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان رده‌های سنی آسیا در چین‌تایپه، کاروان ایران در بخش تیمی یک مدال نقره در کامپوند جوانان و یک مدال برنز در کامپوند نوجوانان کسب کرد.

محمدحسین گلشنی در رده جوانان به مدال برنز رسید

تیم کامپوند جوانان ایران با ترکیب امیررضا عزیزی، احسان شعبانی‌بهار و ابوالفضل سلطانی‌نژاد پس از استراحت در دور نخست، در نیمه‌نهایی به مصاف تیم چین‌تایپه رفت و با نتیجه 229 بر 225 به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. تیم ایران در دیدار فینال با نتیجه 221 بر 208 مقابل تیم هند شکست خورد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

تیم کامپوند نوجوانان ایران با ترکیب مهدی عاشق‌زاده، خداپرست فرهنگ، و معین کریمی در دور نخست به مصاف تیم مغولستان رفت و با نتیجه 226 بر 203 به پیروزی رسید. تیم ایران در نیمه نهایی به مصاف تیم هند رفت و با نتیجه 229 بر 227 شکست خورد. تیم ایران در دیدار رده‌بندی با نتیجه 215 بر 204 مقابل کره‌جنوبی به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

تیم ریکرو میکس جوانان کشورمان با ترکیب محمدحسین گلشنی و یسنا پورماهانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل تیم ویتنام با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

تیم کامپوند میکس جوانان کشورمان با ترکیب ابوالفضل سلطانی‌نژاد و سارا جلالی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل تیم بنگلادش با نتیجه 154 بر 149 شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.