شنبه 6 مرداد 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از حمله نظامیان اسرائیل به کرانه باختری خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که سنای آمریکا قصد دارد تحقیقاتی درباره تلاش برای ترور ترامپ انجام دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کرملین به حادثه تیراندازی در مراسم سخنرانی ترامپ واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ کرملین تاکید کرد که رئیس جمهوری روسیه، قصد تماس با تارمپ را ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا در سخنانی پیرامون سوءقصد به ترامپ بدون اشاره به آزادی حمل سلاح و تعداد بالای آمار جرم و جنایت در کشورش ادعا کرد: در آمریکا جایی برای این نوع خشونت وجود ندارد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هم اکنون سخنرانی خود در خصوص سوءقصد به ترامپ را آغاز کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترور نافرجام دونالد ترامپ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به شدت نگران و وحشت زده کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ تنها چهره مشهور سیاسی جهان نبود که از یک سوء قصد جان به در برد. ماندن بر مهمترین کرسی‌های قدرت در کشورهای جهان گاه به قیمت جان صاحبان قدرت تمام شده و گاه تیرها به هدف نخورده است. «اقتصادنیوز» در این گزارش به تاریخچه مهمترین ترورهای ایران و جهان پرداخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌از زمان تأسیس آمریکا در سال 1776، چهار رئیس جمهور ایالات متحده در زمانی که در قدرت بودند ترور شده‌اند. اما تلاش‌ها و توطئه‌ها برای ترور متصدیان کاخ سفید بسیار بیشتر از این است. در واقع، تاکنون حداقل 17 تلاش برای ترور روسای جمهور در تاریخ این کشور اتفاق افتاده است. از زمان تأسیس آمریکا در سال 1776، چهار رئیس جمهور ایالات متحده در زمانی که در قدرت بودند ترور شده‌اند. اما تلاش‌ها و توطئه‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید هم اکنون از برگزاری نشست ویژه بررسی ترور نافرجام «ترامپ» با حضور «بایدن» خبر داد و اعلام کرد که پس از این جلسه، رئیس‌جمهور آمریکا سخنرانی خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید هم اکنون از برگزاری نشست ویژه بررسی ترور نافرجام «ترامپ» با حضور «بایدن» خبر داد و اعلام کرد که پس از این جلسه، رئیس‌جمهور آمریکا سخنرانی خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که عملیات شهادت طلبانه در شهر اشغالی الرمله، پاسخ طبیعی به جنایات مستمری است که رژیم غاصب علیه ملت فلسطین و سرزمین آنها مرتکب می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: عملیات ترکیبی قهرمانانه در نزدیکی شهر اشغالی الرمله را تبریک می گوییم.

وب‌گاه عصر ایران

منابع رسانه‌ای آگاه اعلام کردند تیراندازی که امروز یکشنبه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را هدف سو قصد نافرجام قرار داد، دارای مواد منفجره در خودرو خود بود.