شنبه 16 تیر 1403

تی‌تی‌ها علیه رکورد خاص گاندوها:/ ذوب - تراکتور، شاید نزدیک به مرگ و زندگی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تی‌تی‌ها علیه رکورد خاص گاندوها:/ ذوب - تراکتور، شاید نزدیک به مرگ و زندگی!

تراکتور و ذوب آهن در هفته بیست و سوم بازی مرگ و زندگی برگزار خواهند کرد و شکست برای هرکدام از آنها تبعات زیادی خواهد داشت.

به گزارش ورزش سه، در هفته بیست و سوم تراکتور و ذوب آهن در یک دیدار حساس که برای هر دو تیم اهمیت خاصی دارد به میدان خواهند رفت و هرکدام با انگیزه های خاص و البته استرس زیاد بازی خواهند کرد.

ذوبی‌ها در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب نکردند و همین موضوع باعث شد تا محمد ربیعی پس از شکست مقابل شمس آذر قزوین استعفا دهد اما حمایت تمام قد بازیکنان، مدیریت و مجموعه ذوب آهن این مربی را از تصمیم خود برگرداند و دیروز مجدد در تمرینات این تیم حاضر شد و بازیکنانش را آماده مصاف با تراکتور کرد.

پس از بازگشت رفیعی به تیم ذوب آهن بازیکنان این تیم هم قسم شده‌اند که نتایج ضعیف هفته های گذشته را جبران کنند اما این مسابقه در ورزشگاه یادگار و مقابل تراکتور خواهد بود که اصلا کار ساده ای نیست، تیمی که آمادگی بالایی دارد، در کورس قهرمانی حضور دارد و مقابل هوادارانش به میدان می‌رود به غیر از 3 امتیاز به چیز دیگری فکر نمی‌کند.

تراکتوری‌ها هم در این مسابقه انگیزه های خاصی دارند، آنها برای ماندن در کورس قهرمانی به این 3 امتیاز نیاز دارند تا همچنان به رقابت با سرخابی های تهران بپردازند و فاصله خود را با سپاهان برای رتبه سوم حفظ کنند.

نکته امیدوارکننده برای ذوب آهن و دیگر تیم‌های مدعی قهرمانی که منتظر از دست دادن امتیاز تراکتور هستند رکورد خاص ذوبی‌هاست، آنها هنوز در بازی‌های خارج از خانه شکست نخوردند و یک رکورد خاص را در دست دارند که با تکیه به آن می‌توانند امیدوار باشند حداقل امتیاز را از ورزشگاه خانگی تراکتور کسب کنند.

این مسابقه فردا ساعت 17:00 برگزار خواهد شد و آغاز کننده هفته هیجان انگیز لیگ برتر خواهد بود.