جمعه 20 مهر 1403

ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از جامع علمی کاربردی، محمد فتحیان، معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی در بهمن ماه 1401 دانشگاه جامع علمی کاربردی در 239 کدرشته و 2703 کدرشته محل انجام می‌شود. فتحیان در ادامه اظهار داشت: علاقمندان برای آشنایی بیشتر و مطالعه...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از جامع علمی کاربردی، محمد فتحیان، معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی در بهمن ماه 1401 دانشگاه جامع علمی کاربردی در 239 کدرشته و 2703 کدرشته محل انجام می‌شود.

فتحیان در ادامه اظهار داشت: علاقمندان برای آشنایی بیشتر و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از رشته‌های تحصیلی دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه و ثبت نام در پذیرش می‌توانند از امروز 4 دی ماه سالجاری به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس www.uast.ac.ir مراجعه کنند.