سه‌شنبه 17 مهر 1403

جابجایی کالا در سیستان‌وبلوچستان از مرز سه میلیون تن گذشت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جابجایی کالا در سیستان‌وبلوچستان از مرز سه میلیون تن گذشت

زاهدان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: سه میلیون و 105 هزار و 110 تن کالا با 193 هزار و 93 سفر باری امسال توسط 193 هزار و 93 سفر ناوگان باری در این استان حمل شده است.

ایوب کرد روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه 59 شرکت حمل و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهارداشت: مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی و محصولات کشاورزی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا بویژه کالاهای اساسی در این استان اعمال نشده و روند جابجایی کالا همچنان با قوت ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان گفت: هم‌اینک هشت هزارو 730 نفر راننده، 6 هزار و 509 دستگاه ناوگان باری و همچنین سه پایانه بار، 2 انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و 2 انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای این استان فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید بر نظارت ویژه بر عملکرد و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل از رانندگان خواست هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه‌های 141 ثبت و یا با مراجعه به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر استان، جهت بررسی و رسیدگی اطلاع دهند.

*س_برچسب‌ها_س*