دوشنبه 2 مهر 1403

جابه‌جایی در تیم اعزامی به آلبانی؛ اسکو یک وزن پایین‌تر

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
جابه‌جایی در تیم اعزامی به آلبانی؛ اسکو یک وزن پایین‌تر

باتوجه به اتفاقی که برای علیرضا عبدولی رخ داد، به نظر می‌رسد علی اسکو که پیش از این مدعی وزن 77 کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان بود، جای او را در تیم اعزامی به مسابقات جهانی زیر 23 سال بگیرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، براساس نتایج مسابقات جوانان جهان و چرخه انتخابی سال 2024، علی احمدی‌وفا در 55 کیلو، محمدمهدی غلامپور در 60 کیلو، عرفان جرکنی در 63 کیلو، احمدرضا محسن‌نژاد در 67 کیلو، دانیال سهرابی در 72 کیلو، علیرضا عبدولی در 77 کیلو، علی اسکو در 82 کیلو، یاسین یزدی در 87 کیلو، شایان حبیب‌زارع در 97 کیلو و فردین هدایتی در 130 کیلوگرم برای شرکت در مسابقات جهانی زیر 23 سال جهان که سی‌ام مهر تا ششم آبان در آلبانی برگزار می‌شود، انتخاب شدند؛ اما باتوجه به مشکلی که برای علیرضا عبدولی قهرمان جوانان جهان در سال‌های 2023 و 2024 به وجود آمد و او اکنون از ناحیه چشم درحال درمان است، قادر به همراهی تیم ملی در مسابقات جهانی تیرانا نیست.

بنابراین تغییراتی در تیم اعزامی به آلبانی ایجاد خواهد شد که به نظر می‌رسد علی اسکو که پیش از این قرار بود در وزن 82 کیلوگرم این تیم را همراهی کند، در وزن 77 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت.

اسکو سال گذشته در وزن 77 کیلوگرم با نفراتی چون امین کاویانی‌نژاد، امیر عبدی و محمدرضا مختاری در چرخه المپیک در رقابت بود که درنهایت از این جمع، کاویانی‌نژاد راهی پاریس شد.

با بازگشت اسکو به وزن 77 کیلو، محمد ناقوسی نیز در وزن 82 کیلوگرم مسابقات جهانی زیر 23 سال روی تشک خواهد رفت.