چهارشنبه 18 مهر 1403

جام جهانی

جام جهانی

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم تیم ملی ایران معتقد است در یک رقابت سخت با قرقیزستان به برتری رسیدند.

وب‌گاه ورزش سه

واتارو اندو، ستاره تیم ملی ژاپن و لیورپول، به پیروزی 7-0 تیمش در دیدار مقابل چین واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال قرقیزستان گفت: مقابل ایران بازی خوبی ارائه کردیم و برای دیدارهای پیش رو به روندِ رو به رشد خودمان ادامه می‌دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اواخر نیمه دوم این دیدار هواداران حاضر در ورزشگاه فولادشهر با سر دادن شعار «قلعه‌نویی حیا کن، تیم ملی را رها کن» اعتراض خود را نسبت به عملکرد ملی‌پوشان کشورمان نشان دادند. پس از این اتفاق مهدی طارمی به کنار زمین آمد و با بوسیدن سر قلعه‌نویی از سرمربی تیم ملی دلجویی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم ملی فوتبال امارات حریف بعدی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 در خانه قطر پیروز شد.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی فوتبال ایران که انتظار می‌رفت مرحله سوم انتخابی جام جهانی را با قدرت آغاز کند در دیدار برابر قزقیزستان نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و به سختی از سد حریف نه چندان مطرح خود گذشت.

وب‌گاه فرارو

هواداران حاضر در ورزشگاه فولادشهر علیه سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان شعار سر دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه اینترمیلان در حساب ایکس (توییتر سابق) به گلزنی مهدی طارمی برابر قرقیزستان واککنش نشان داد. باشگاه اینترمیلان در حساب ایکس (توییتر سابق) به گلزنی مهدی طارمی برابر قرقیزستان واککنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ در نخستین دیدار از دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف قرقیزستان رفته که نیمه نخست این بازی با تک گل مهدی طارمی...

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی فوتبال امارات حریف بعدی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 در خانه قطر پیروز شد.

وب‌گاه تابناک

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در مرحله سوم انتخابی جام جهانی با برتری شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. مهدی طارمی ستاره حال حاضر فوتبال ایران، تنها گل بازی را به ثمر رساند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی طارمی زننده تک گل سه امتیازی تیم ملی کشورمان مقابل قرقیزستان به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد. تیم ملی ایران درنخستین گام در مقدماتی جام جهانی یک بر صفر مقابل قرقیزستان پیروز شد. انتهای پیام /

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در انتخابی جام جهانی 2026، امروز پنج شنبه 15 شهریور در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ایران خاتمه یافت. مهدی طارمی در دقیقه 33 موفق شد روی ریباند تنها گل این بازی را وارد دروازه قرقیزستان کند تا شاگردان امیر قلعه نویی در این بازی پیروز از زمین خارج شوند. در نیمه دوم این...

خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل قرقیزستان در چهارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 با وجود آنکه کم‌رمق نشان داد، پیروز از زمین بیرون آمد.

خبرگزاری مهر

تماشاگران حاضر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در جریان بازی ایران و قرقیزستان علیه سرمربی تیم ملی شعار سر دادند.

خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتبال عراق در نخستین دیدار خود در مرجله سوم انتخابی جام جهانی 2026 برابر عمان به برتری رسید.