چهارشنبه 18 مهر 1403

جام جهانی

جام جهانی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی چین، ژاپن را یکی از بهترین تیم‌های جهان دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر تایید کرد که تیمش از آمادگی کامل برای دیدار با امارات در چارچوب رقابت‌های مرحله سوم مقدماتی آسیا برخوردار است.

وب‌گاه ورزش سه

اولین مسابقات از دور سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا امروز برگزار خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا در سال 2010 هر کاری کرد توپ طلا نه به دو ستاره اسپانیایی خود که به لیونل مسی برسد. 14 سال بعد با موردی مشابه روبرو هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فیفا به مناسبت جام جهانی 2024 با مسلم اولادقباد، بازیکن تیم ملی کشورمان مصاحبه ای انجام داده است. در این گفت‌وگو اولادقباد شاهزاده‌ای خطاب شده به عنوان دومین ایرانی با یک باشگاه اسپانیایی قرارداد بست، با ارزش‌ترین بازیکن جام ملت‌های فوتسال آسیا در کویت شد، به پالما کمک کرد تا غولی مانند اسپورتینگ را در فینال لیگ قهرمانان فوتسال یوفا شکست دهد، به...

وب‌گاه ورزش سه

نیکو ویلیامز در اوج حملات به وینیسیوس ترجیح داد از ستاره برزیلی رئال حمایت کند.

خبرگزاری تسنیم

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است با وجود شکست ملی‌پوشان ایران برابر قزاقستان، شاگردان وحید شمسایی توانایی غلبه بر تیم هشتم رده‌بندی فیفا را داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از پوستر روز مسابقه فدراسیون فوتبال برای دیدار ایران و قرقیزستان رونمایی شد. از پوستر روز مسابقه فدراسیون فوتبال برای دیدار ایران و قرقیزستان رونمایی شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ از سری مسابقات انتخابی جام جهانی 2026، تیم ملی فوتبال ایران امشب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم ملی قرقیزستان می رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم‌ملی فوتبال ایران در آغاز دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) به میزبانی ورزشگاه فولادشهر و با قضاوت یوسوکه آراکی از قرقیزستان پذیرایی خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی فلسطین از انگیزه بالای بازیکنان این تیم برای گرفتن امتیاز از دیدار با کره جنوبی خبر داد.

خبرگزاری مهر

کارشناس فوتسال معتقد است نفرات تیم ملی ایران در این دوره از بازی های جام جهانی یکی از بهترین تیم ها هستند و رسیدن به نیمه نهایی دور از دسترس نیست.

وب‌گاه الف

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی کارش در مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 را آغاز می کند که به نظر می رسد امیر قلعه نویی از همان ترکیب همیشگی استفاده خواهد کرد و تغییرات خاصی نخواهد داشت.

خبرگزاری مهر

سایت رسمی فیفا با مسلم اولادقباد ستاره تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شد، گفت‌وگوی اختصاصی انجام داد.

خبرگزاری مهر

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار تیم های ملی ایران و قرقیزستان گفت: تیم هایی مانند قرقیزستان و امارات که در سطح دو آسیا حضور دارند نمی توانند تیم ما را اذیت کنند.

خبرگزاری مهر

جمع آوری امتیاز توسط تیم ها در سه هفته ابتدایی لیگ برتر فصل جاری نشان داد خطر ایجاد شکاف بین تیم ها در ادامه رقابت ها پیش روی آنهاست.