پنج‌شنبه 19 مهر 1403

جام جهانی

جام جهانی

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی چین با حضور برانکو در مقدماتی جام جهانی 2026 کار سختی مقابل ژاپن خواهد داشت.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ریم، مدافع تیم ملی آمریکا، می‌گوید بازی در مقابل تیم‌های تحت مربیگری مائوریسیو پوچتینو در لیگ برتر برای او همیشه سخت بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، تایید کرد که ویرژیل فن دایک، کاپیتان هلند، تا جام جهانی 2026 برای تیم ملی کشورش به میدان خواهد رفت.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس و مربی فوتسال ایران معتقد است برای حضوری موفق در جام جهانی 2024 ازبکستان، ساختار دفاعی تیم ملی نیاز به ترمیم دارد.

وب‌گاه ورزش سه

ریکاردو گارکا، سرمربی تیم ملی شیلی، از اینکه لیونل مسی نمی‌تواند مقابل تیمش بازی کند، خوشحال است.

وب‌گاه خبر آنلاین

چمن فولادشهر در آستانه بازی تیم ملی ایران وضعیت چندان مطلوبی ندارد.

خبرگزاری مهر

حامد مومنی با بیان اینکه ورزشگاه فولادشهر اصفهان مشکلی برای بازی ایران و قرقیزستان ندارد، گفت: ناظران فیفا از این ورزشگاه بازدید کردند و مورد تایید آنها قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی فوتسال فرانسه، حریف اصلی تیم ملی ایران در دور گروهی جام جهانی 2024 پس از 16 مسابقه شکست ناپذیری سرانجام در دیداری خانگی و تدارکاتی برابر آرژانتین با نتیجه پنج بر سه به زانو در آمد

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس سوارز، مهاجم تیم ملی اروگوئه‌، می‌گوید بزرگترین ترس او این است که طرفداران فوتبال او را با صحنه فراموش نشدنی جام جهانی 2014 به یاد بیاورند.

خبرگزاری میزان

اولین تمرین تیم ملی فوتبال در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان پیش از بازی با قرقیزستان در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026، عصر سه شنبه (13 شهریور 1403) برگزار شد. دوتیم پنج شنبه 15 شهریور و در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم خواهند رفت.

وب‌گاه ورزش سه

لیونل مسی در پیامی اینستاگرامی، به خداحافظی لوئیس سوارز از تیم ملی واکنش نشان داد.

وب‌گاه تابناک

کریستیانو رونالدو در کانال یوتیوبش جمله معروف لیونل مسی در جام جهانی 2022 را در پاسخ به همسرش تقلید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مایکل اوون، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس معتقد است رونالدو پتانسیل تبدیل شدن به یک مربی بزرگ را دارد.

وب‌گاه ورزش سه

رودریگو دی‌پل می‌گوید بازوبند کاپیتانی آرژانتین متعلق به لئو مسی است و او در غیاب لئو به دلیل مصدومیت آن را به نیابت از او به بازو می‌بندد.