دوشنبه 11 تیر 1403

جام جهانی

جام جهانی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی تاج در خصوص وضعیت ورزشگاه تختی توضیحات ویژه‌ای را ارائه کرد. مهدی تاج پس از بازدید از ورزشگاه تختی تهران گفت: طبق قوانین، باشگاه‌ها ورزشگاه‌شان را معرفی می‌کنند و ما آن را تأیید یا رد می‌کنیم. اگر ورزشگاه تأیید نشود باید جای دیگری بازی کنند. محدودیت‌های کشور را می‌دانیم، اما برخی حرف‌هایی می‌زنند که نمی‌دانند کجا هستند. باید کمک کنیم ورزشگاه‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل تعمیر ورزشگاه آزادی، برخی از دیدار های استقلال تهران و پرسپولیس در ورزشگاه تختی برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جام جهانی 2024 تکواندو به صورت تیمی طی روز‌های 11 تا 13 تیرماه با حضور تیم‌هایی از مراکش، ساحل عاج، چین، هند، ایران و کره جنوبی به عنوان میزبان این رقابت‌ها در شهر «چانچئون» برگزار خواهد شد، به همین منظور تیم ملی کشورمان پنجشنبه هفتم تیرماه تهران ساعت 22:40 را به مقصد چانچئون ترک می‌کند. بر همین اساس تیم ملی ایران با ترکیب مهدی عابدینی، محمد حسین...

وب‌گاه ورزش سه

برنامه فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران تا ساعتی دیگر در سایت سازمان لیگ فوتسال که طی روزهای گذشته افتتاح شد، اعلام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

افغانستان با پیروزی مقابل بنگلادش توانست برای نخستین بار به جمع چهار تیم نهایی جام جهانی کریکت راه یابد. اتفاقی که موجب شد جشن و پایکوبی در خیابان‌های شهرهای مختلف این کشور به راه بیفتد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی مختص هفته اول و دوم نیست و مسابقات کم‌تماشاگر دو تیم در این ورزشگاه انجام می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

کازویوشی میورا، ملی‌پوش سابق ژاپن، اعلام کرد که پس از بازگشت به فوتبال باشگاهی این کشور بیش از همیشه مشتاق بازی است.

وب‌گاه ورزش سه

مهدی تاج می‌گوید بحث پروازها از اختیارات فدراسیون خارج است اما آنها تمام تلاش‌شان را خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی مختص هفته اول و دوم نیست و مسابقات کم‌تماشاگر دو تیم در این ورزشگاه انجام می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود و تیم‌های راه‌یافته به این مرحله حریفانشان را خواهند شناخت. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به موفقیت‌ها و لحظات تاریخی تیم‌های آسیایی در جام جهانی پس از هزاره جدید پرداخته است و به موفقیت تاریخی کره جنوبی و ژاپن در جام جهانی 2002 اشاره کرده است. 2002 - تاریخ‌سازی...

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در گفتگو دو نفره‌ای که با مهدوی کیا داشته، به تمجید از فوتبال ایران می‌پردازد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه پرسپولیس با مدافع خود برای ادامه همکاری به توافق رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه کامل یورو 2024 به میزبانی کشور آلمان همراه با جدول بازی‌ها و زمان پخش زنده در ادامه آمده است. هفدهمین دوره مسابقات یورو 2024 از روز پنجشنبه، بیست‌وپنجم خرداد با حضور 24 تیم در شش گروه به میزبانی کشور آلمان در ده شهر آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید. تیم ملی آلمان در دیدار افتتاحیه مقابل تیم ملی اسکاتلند قرار می‌گیرد. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، اسپانیا در کنار...

وب‌گاه ورزش سه

مقامات فیفا برای توافق با رئال مادرید و برگزاری دیدار فینال جام جهانی 2030 در سانتیاگو برنابئو با مدیران این باشگاه تماس گرفته‌اند.