پنج‌شنبه 19 مهر 1403

جام جهانی

جام جهانی

وب‌گاه ورزش سه

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم تراکتور ساعتی پیش وارد ایران شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نیمار شاید تا ماه آینده به فهرست لژیونرهای تیم فوتبال الهلال عربستان بازگردد.

خبرگزاری تسنیم

نیمار شاید تا ماه آینده به فهرست لژیونرهای تیم فوتبال الهلال عربستان بازگردد.

خبرگزاری مهر

سایت رقابت های لیگ فوتبال ایتالیا سری آ در گزارشی به بررسی حضور مهدی طارمی در تیم اینتر پرداخت و از این بازیکن تمجید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

علیرضا جهانبخش که مقصد فصل آینده‌اش یکی از جذاب‌ترین اخبار نقل و انتقالات به شمار می‌رود، در سفر به ایران بازدیدی از آکادمی فوتبال سرمربی تیم ملی داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

بامداد دوشنبه فینال کوپا آمریکا 2024 بین دو تیم آرژانتین و کلمبیا برگزار خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

تیم های ملی فوتبال اسپانیا و انگلیس در شرایطی در دیدار پایانی رقابت‌های یورو 2024 رو در روی هم قرار خواهند گرفت که پیش بینی ها شانس ماتادورها را برای رسیدن به جام بیشتر دانسته بود.

وب‌گاه فرارو

فینال هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا، میدان نبرد دو تیمی خواهد بود که یکی به دنبال ثبت رکورد در فتح این رقابت‌ها است و دیگری در رؤیای ثبت اولین قهرمانی.

وب‌گاه خبر آنلاین

لاروخا نمی‌خواهد فوتبال به خانه برگردد و سه شیر به دنبال نوبرانه قهرمانی اروپاست.

وب‌گاه ورزش سه

الهلال عربستان از غیبت نیمار در اردوی خارجی این تیم که قرار است در اتریش برگزار شود، خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

سر جف هرست، قهرمان جام جهانی 1966 با انگلیس، دعوت اتحادیه فوتبال این کشور را برای تماشای فینال یورو از نزدیک رده کرده و این دیدار حساس را از خانه تماشا خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

با سوت داور در برلین، لامینه یامال، پدیده جوان اسپانیا، فردا مستقیم به سراغ لوک شاو یا کیه‌ران تریپیه، مدافعان کناری انگلیس در فینال یورو 2024 خواهد رفت.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو پس از حذف زودهنگام پرتغال از یورو 2024، در تیم منتخب ضعیف‌ترین‌های این تورنمنت به انتخاب روزنامه مارکا قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

استادیوم هارد راک در فلوریدا بامداد فردا میزبان فینال کوپا امریکا بین آرژانتین و کلمبیا است، اولی می‌خواهد با 16 قهرمانی در قله فوتبال امریکای جنوبی یکه‌تاز شود و دومی به دنبال دومین قهرمانی است. این نخستین دیدار دو تیم در فینال است در حالی که آرژانتین سی‌امین و کلمبیا سومین فینال را تجربه می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

فینال هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا، میدان نبرد دو تیمی خواهد بود که یکی به دنبال ثبت رکورد در فتح این رقابت‌ها است و دیگری در رؤیای ثبت اولین قهرمانی‌.