دوشنبه 18 تیر 1403

جام جهانی

جام جهانی

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی قرقیزستان از قرعه ای که در مقدماتی جام جهانی نصیب تیمش شده، چندان راضی نیست.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی پس از قرعه کشی مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 و مشخص شدن حریفان تیم ملی در این رقابت ها گفت و گو کردند.

وب‌گاه ورزش سه

روبین کازان در حضور مهاجم ایرانی جوان خود مقابل کاماز قرار گرفته است.

وب‌گاه فرارو

امیر قلعه‌نویی از دست افرادی که به زعم خودش به دنبال تسویه حساب شخصی با او هستند به شدت ابراز ناراحتی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 با پنج تیم روبرو خواهد شد که دو تا از آنها، یعنی قرقیزستان و کره شمالی، حتی در بین 100 تیم برتر رنکینگ فیفا هم قرار ندارند.

وب‌گاه عصر ایران

دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کره شمالی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 در یکی از کشورهای چین یا لائوس برگزار خواهد شد. این خبر را محمد مهدی نبی، مدیر تیم ملی ایران، اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

برنامه کامل بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 مشخص شد. شاگردان امیر قلعه‌نویی در این مرحله در 10 بازی به مصاف تیم‌های قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره شمالی می‌روند.

وب‌گاه عصر ایران

مهدی نبی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران، گروه ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 را سخت دانست، اما تاکید کرد که تیم ملی با تمام تلاش خود برای صعود به جام جهانی تلاش خواهد کرد. او همچنین از قطعی شدن استفاده از VAR در این مرحله از مسابقات خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 با تیم‌های قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره شمالی همگروه شد. این رقابت‌ها از شهریور ماه آغاز خواهد شد و دو تیم برتر هر گروه به صورت مستقیم به جام جهانی صعود می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، پس از قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026، از مردم خواست که با نقدهای فنی به تیم ملی کمک کنند و از حب و بغض‌ها دوری کنند.

وب‌گاه ورزش سه

داشتن بازیکنی مثل رونالدو برای همه مربیان آسان نیست.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه‌بان سابق تیم ملی معتقد است ایران در انتخابی جام جهانی در گروه دشواری قرار گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

قرعه مناسب اردن آنها را در آستانه صعود به جام جهانی قرار داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نگاهی دوباره به جدول برنامه‌ریزی شده برای مسابقات تیم ملی فوتبال کشورمان از برگزاری یک دیدار جالب در آستانه سال نو شمسی خبر می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

پس از قطعی شدن انتقال مدافع باتجربه رئال مادرید به عربستان، وی درباره دلیل این تصمیم خود صحبت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: در کارگروه آموزشی که امروز برگزار شد، استفاده از VAR در مرحله سوم مقدماتی قطعی شد و همه بازی‌ها باید با بهره‌گیری از این سیستم برگزار شود.