یک‌شنبه 15 مهر 1403

جام جهانی

جام جهانی

وب‌گاه ورزش سه

فالکائو، ستاره سابق تیم ملی فوتسال برزیل که عنوان آقای گلی جهان را یدک می‌کشد نیز به دیدار ایران و فرانسه در جام جهانی واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی تایلند از رویکرد بازیکنان تیم‌های فرانسه و ایران در شب مصاف دو تیم در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال به‌شدت انتقاد کرد.

وب‌گاه گسترش

فوق ستاره آرژانتینی فوتبال، لیونل مسی، با همکاری یک شرکت تولید محتوای معتبر، کمپانی فیلمسازی خود را تاسیس کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی فوتسال فرانسه در صحبت‌هایی عجیب به انتقاد از نمایش بازیکنان ایرانی پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرانسه و ایران که پیش از این با دو پیروزی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال راه یافته بودند، دیروز در آخرین بازی گروهی در ازبکستان نمایش عجیبی داشتند. نیمه اول بدون حمله و ضربات بسیار کم به پایان رسید. هدف دو تیم واضح بود و آن هم این بود که گل نزنند و بدین ترتیب در گروه F به جای رتبه اول در رده دوم قرار گیرند. سرانجام ایران تیم چهارم رده‌بندی...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی لیبی که سرنوشت تیمش به دیدار تیم ملی فوتسال ایران با فرانسه ارتباط نداشت، به ملی‌پوشان کشورمان اتهام تبانی زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اظهارات جنجالی مربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال تایلند مدعی شده تیم ملی ایران و فرانسه در بازی دیروز، دست به تبانی زده‌اند. در اظهارات جنجالی مربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال تایلند مدعی شده تیم ملی ایران و فرانسه در بازی دیروز، دست به تبانی زده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین تیم ملی فوتسال ایران دیروز در دو نیمه کاملا متفاوت مقابل فرانسه به پیروزی دست یافت و به‌عنوان صدرنشین گروه به یک هشتم...

وب‌گاه فرارو

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و فرانسه در جام جهانی با حاشیه‌های زیادی رو به رو شد و برخی افراد و کشور‌ها خواستار ورود فیفا به این موضوع شدند چرا که آن‌ها اعتقاد دارند دو تیم خودشان نبودند!

وب‌گاه مشرق نیوز

مربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال تایلند، با اظهاراتی جنجالی مدعی شده تیم ملی ایران و فرانسه در بازی دیروز، دست به تبانی زده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به اتفاقات دیدار با فرانسه گفت: باید یقه کسی که دنبال این کار بوده را بگیرند. ما که بازی را بردیم و اگر مساوی هم می‌کردیم، به عنوان تیم اول صعود می‌کردیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

اتفاقات جنجالی دیدار تیم‌های فوتسال ایران و فرانسه در جام جهانی 2024 با واکنش‌های منفی زیادی روبرو شد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی تایلند از رویکرد بازیکنان تیم‌های فرانسه و ایران در شب مصاف دو تیم در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال به شدت انتقاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز و ساعت بازی فوتسال ایران و مراکش چه زمانی است؟ شاگردان شمسایی روز پنجشنبه باید به مصاف مراکش بروند. تیم ملی فوتسال ایران با سه برد در مرحله گروهی جام جهانی 2024 به عنوان صدرنشین صعود کرد و شاگردان شمسایی پنجشنبه باید به مصاف مراکش بروند.