دوشنبه 16 مهر 1403

جام جهانی

جام جهانی

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی فوتسال افغانستان در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی با نتیجه سنگین چهار بر یک از اوکراین شکست خورد و برای صعود به یک هشتم نهایی در انتظار سایر نتایج خواهد بود

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی فوتسال افغانستان با وجود اینکه دومین شکست خود را در جام جهانی 2024 تجربه کرد، همچنان به صعود به مرحله حذفی این مسابقات امیدوار است.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره ایرانی وسترلو پاس گل تساوی تیمش در نیمه اول مقابل آنتورپ را داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز دوم دور سوم مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتسال با دو دیدار دیگر پیگیری شد. تیم ملی آرژانتین 9 بر 5 آنگولا را شکست داد. اوکراین نیز با نتیجه 4 بر یک افغانستان را از پیش رو برداشت. آرژانتین و اوکراین به عنوان تیم‌های اول و دوم از این گروه صعود کردند. امروز (شنبه) دو دیدار دیگر برگزار شد که تیم ملی فوتسال اسپانیا با نتیجه 8 بر صفر لیبی را شکست...

خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتسال افغانستان به دنبال شکست در دیدار سوم خود در رقابت های جام جهانی، باید برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی منتظر نتایج دیگر گروه ها باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال اظهارنظر جالبی درباره شرایط تیم ملی داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز دوم دور سوم مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتسال با دو دیدار آغاز شد. تیم ملی فوتسال اسپانیا با نتیجه 8 بر صفر لیبی را شکست داد و قزاقستان نیز 10 بر صفر نیوزیلند را در هم کوبید. اسپانیا و قزاقستان به عنوان تیم‌های اول و دوم صعود کردند. رقابت‌های امروز (شنبه) جام جهانی با دو دیدار دیگر پیگیری می‌شود که آرژانتین به مصاف آنگولا خواهد رفت و افغانستان...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال اظهارنظر جالبی درباره شرایط تیم ملی داشته است.

خبرگزاری مهر

تیم های ملی فوتسال اسپانیا و قزاقستان در آخرین دیدار خود در گروه D رقابت های جام جهانی موفق شدند حریفان خود را در هم بکوبند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به جمع آن دسته از افرادی پیوست که به افزایش فشار روی بازیکنان به سبب بالا رفتن شمار بازی‌های فوتبال در طول یک سال اعتراض دارند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی هلند بر خلاف آوازه فوتبالش در تاریخ، در فوتسال تیمی معمولی به شمار می‌روند. با این حال آن‌ها با برتری برابر پاراگوئه صعودی دراماتیک به یک هشتم نهایی داشتند.

وب‌گاه ورزش سه

قطر اعلام کرده است که با حضور باشگاه‌های قهرمان قاره‌ها، میزبان جام کنفدراسیون باشگاه‌های فوتبال 2024 در دسامبر آینده خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی فوتسال برزیل که صعودش به مرحله حذفی قطعی شده بود، در جدال صدرنشینی تایلند را تحقیر کرد و پرونده این گروه را بست.