دوشنبه 16 مهر 1403

جام جهانی

جام جهانی

خبرگزاری مهر

وحید شمسایی در نشست فنی صبح امروز پیش از دیدار مقابل گواتمالا از بازیکنانش خواست پیروزی پر گُل قبلی مقابل ونزوئلا را فراموش کنند.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی ایران در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا با یک پله صعود در رده نوزدهم جهان قرار گرفت اما همچنان در آسیا پشت سر ژاپن قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فدراسیون فوتبال عمان در بیانیه‌ای رسمی از پایان همکاری با سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور خبر داد. هدایت تیم ملی فوتبال عمان را بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ، یاروسلاو شیلهاوی از اهل چک برعهده گرفت. این سرمربی 61 ساله اهل چک دوران کوتاهی در نیمکت عمانی‌ها داشت. او که از سال 2018 تا 2023 هدایت تیم ملی فوتبال کشورش را برعهده داشت در نیمکت عمان تنها...

خبرگزاری دانشجو

وحید شمسایی در نشست فنی صبح امروز پیش از دیدار مقابل گواتمالا از بازیکنانش خواست پیروزی پر گُل قبلی مقابل ونزوئلا را فراموش کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تیم ملی فوتبال کشورمان در دو دیدار ابتدایی از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 موفق شد قرقیزستان و امارات را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد.

خبرگزاری مهر

تیم ملی ایران با پیروزی برابر امارات و قرقیزستان، پس از 18 سال بار دیگر به رتبه زیر 20 رنکینگ فیفا رسید.

وب‌گاه ورزش سه

بهروز عظیمی، ستاره جوان تیم ملی مصمم است که شایستگی و توانایی‌های خود را در جام جهانی ارائه بدهد.

خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتسال گواتمالا که حریف ایران در دور دوم رقابت های جام جهانی است تیمی سریع است که در ضدحملات خطرناک عمل می کند اما به نظر می رسد به لحاظ آمادگی بدنی شرایط خوبی نداشته باشد.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: بازیکنان ایران در دیدار برابر ونزوئلا به معنای واقعی تیم بودند و معتقد است تیم گواتمالا به لحاظ بدنی آماده نیست و دیدار برابر فرانسه برای صدرنشینی خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

دروازه‌بان اسبق سپاهان که حدود 16 سال است کفش‌هایش را آویزان کرده اعلام کرد از روز خداحافظی‌اش از فوتبال دیگر فوتبال را پیگیری نمی‌کند و به طور کامل با این رشته ورزشی بیگانه شده است. او حتی گفت که فوتبال اروپا و جام جهانی هم برایش اهمیتی ندارد و آن‌ها را هم تماشا نمی‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

امیرحسین داودی، ستاره جوان تیم ملی و باشگاه گیتی‌پسند اصفهان، در اولین تجربه بازی در جام جهانی 2024 برابر ونزوئلا یک گل جذاب را به ثمر رساند.

خبرگزاری مهر

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران معتقد از در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی 2024 تیم های ملی فرانسه و گواتمالا هم نمی توانند خطری برای تیم ملی ایران باشند.

خبرگزاری مهر

هر چند تعداد ورزشگاه‌هایی که در شهرهای مختلف وجود دارد می تواند تامین کننده نیاز تیم های باشگاهی و ملی باشد اما برخی نواقص و کمبودها باعث شده اکثر آنها قابلیت استفاده نداشته باشند.

وب‌گاه فرارو

دور دوم مسابقات جام جهانی فوتسال با پیروزی سخت آرژانتین و برد پرگل اسپانیا همراه بود.

وب‌گاه فرارو

پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 1403 لیگ ایران رسما بسته شد.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه‌بان نام‌آشنای فوتبال ایران که برای هواداران دهه شصتی و دهه هفتادی شناخته شده است، دیگر فوتبال را دنبال نمی‌کند.