دوشنبه 16 مهر 1403

جام جهانی

جام جهانی

وب‌گاه ورزش سه

دراگان اسکوچیچ به شکلی جالب لیگ قهرمانان را از یک استادیوم میزبان جام جهانی آغاز خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کوین یامگا در تمرین سه شنبه شب نساجی حضور یافت و مانند یک بازیکن جدید از او استقبال شد.

وب‌گاه ورزش سه

سعید مظفری‌زاده می‌گوید استادیوم الجنوب امکانات خوبی را در اختیار تراکتور گذاشته است.

وب‌گاه ورزش سه

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در کنفرانس پیش از بازی مقابل منچسترسیتی مدعی شد این دیدار ربطی به فینال استانبول ندارد و شرایطش متفاوت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دانشگاه لوسوفونا در پرتغال اعلام کرد به کارلوس کی‌روش به پاس یک عمر فعالیت ورزشی و نقش او در پیشرفت ورزش در پرتغال مدرک دکترای افتخاری اهدا می‌کند. بر اساس اعلام این دانشگاه در مراسمی که پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود کارلوس کی‌روش ردای دکترا را به تن کرده و از این پس با عنوان دکتر کارلوس کی‌روش معرفی خواهد شد. مراسم در دانشگاه مرکزی لیسبون برگزار...

وب‌گاه خبر آنلاین

کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران، امروز در کشورش پرتغال درجه دکترای افتخاری دریافت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی فوتسال برزیل با قضاوت ابراهیم محرابی افشار داور ایرانی، با نتیجه هشت بر یک مقابل تیم ملی کرواسی چیره شد و بی دردسر به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی راه یافت.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی فوتسال تایلند با نتیجه 10 بر 5 کوبا را مغلوب کرد و برای چهارمین بار متوالی وارد مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دو تیم از آمریکای جنوبی و یک تیم از قاره آسیا، پیش از دیدارهای سوم مرحله گروهی جام جهانی فوتسال 2024 راهی مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز چهارم و دور دوم مرحله گروهی جام جهانی فوتسال با دو دیدار پیگیری شد. تیم ملی برزیل، مدافع عنوان قهرمانی، با نتیجه قاطع هشت بر یک کرواسی را از پیش رو برداشت و تیم ملی پاراگوئه هم چهار بر یک ازبکستان را شکست داد. در دو دیدار دیگر سه‌شنبه هم کاستاریکا و هلند به تساوی دو بر دو دست یافتند. تایلند نیز 10 بر پنج کوبا را شکست داد. برنامه بازی‌های چهارشنبه...

وب‌گاه ورزش سه

کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران، امروز در کشورش پرتغال درجه دکترای افتخاری دریافت کرد.

خبرگزاری مهر

در چهارمین روز رقابت های جام جهانی 2024 فوتسال، سه تیم جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کردند و تیم ملی ازبکستان برای صعود باید چشم به کسب پیروزی در دیدار آخر باشد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی فوتسال هلند در دومین دیدار گروهی جام جهانی با نتیجه دو بر دو مقابل کاستاریکا متوقف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

منتظر محمد بازیکن عراقی که فصل گذشته به صورت قرضی از استقلال به مس کرمان پیوسته بود پس از فسخ قراردادش با استقلال به نساجی پیوست.