دوشنبه 16 مهر 1403

جام جهانی

جام جهانی

وب‌گاه ورزش سه

در میانه تنش در اسپانیا به‌دلیل اظهارات اخیر وینیسیوس، رئیس لالیگا اعلام کرد که ستاره برزیلی رئال مادرید شایسته توپ طلا است.

وب‌گاه فرارو

اتحادیه فوتبال انگلیس برای هدایت تیم ملی فوتبال این کشورمان به سه گزینه نهایی رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی قایدی در جمع برترین های هفته دوم انتخابی جام جهانی قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان وحید شمسایی با روحیه بالایی در تمرین امروز کارشان را انجام دادند.

وب‌گاه ورزش سه

با چراغ سبز نهایی کادرپزشکی الاهلی، ریاض محرز از امشب در تمرینات گروهی تیمش شرکت خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی ایران همکارش را وارد بحران کرد.

وب‌گاه ورزش سه

هونگ میونگ بو، سرمربی تیم ملی کره جنوبی پس از بازگشت به کشور، مورد انتقاد خبرنگاران قرار گرفت چرا که آنها اعتقاد دارند تیم ملی، تنها به چند ستاره متکی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهریار فوتبال ایران استوری جدیدی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ خداداد عزیزی و کریم باقری، 2 ستاره تیم ملی در جام جهانی 1998 اخیرا در غم از دست دادن پدر و مادر خود عزادار شده‌اند. علی دایی که سال‌ها کنار این 2 نفر بازی کرده بود، با انتشار یک استوری به آن‌ها تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نام مهدی قایدی در میان بازیکنانی قرار گرفته است که در بازی‌های این هفته مرحله انتخابی جام جهانی 2026 تأثیرگذار بودند. نام مهدی قایدی در میان بازیکنانی قرار گرفته است که در بازی‌های این هفته مرحله انتخابی جام جهانی 2026 تأثیرگذار بودند. به گزارش عرشه آنلاین؛ تیم ملی فوتبال کشورمان سه‌شنبه شب در دومین بازی خود در دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آسیا در حالی موفق شد به مانند...

وب‌گاه ورزش سه

نام مهدی قایدی در میان برترین های دور دوم مرحله سوم مقدماتی جام جهانی دیده می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی دو بازی ضعیف تیم ملی فوتبال عربستان در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا احتمال اخراج روبرتو مانچینی از سرمربیگری این تیم قوت گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیکن اسبق تیم ملی به تحلیل عملکرد شاگردان قلعه‌نویی مقابل امارات پرداخت‌.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیروزی برابر امارات در مقابل دیدگان هزاران هوادار سفیدپوش حاضر در هزاع بن زاید، برای تیم ملی و کادر فنی، از اهمیت بالایی برخودار بود. پس از انتقادات مطرح شده نسبت به کیفیت تیم ملی در جدال با قرقیزستان، تیم ملی این بار عملکرد بسیار بهتری را از خود به نمایش گذاشت و با کسب سه امتیاز مهم، به تهران بازگشت. این پیروزی از یک جنبه دیگر نیز مهم بود و آن،...

خبرگزاری تسنیم

نام مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در بین بازیکنانی قرار گرفت که در بازی‌های این هفته مرحله انتخابی جام جهانی 2026 تأثیرگذار بودند.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکن چپ‌پای استقلال بدون انجام بازی در تیم ملی دوباره به تمرینات باشگاهی برمی‌گردد.