دوشنبه 7 آبان 1403

جاه‌طلب است ولی مغرور نیست / رمزگشایی از شخصیت رونالدو توسط مربی‌اش

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جاه‌طلب است ولی مغرور نیست / رمزگشایی از شخصیت رونالدو توسط مربی‌اش

لوئیس کاسترو، سرمربی النصر، امروز به ستایش از ستاره تیمش کریستیانو رونالدو پرداخت و گفت عامل درخشش همیشگی او ویژگی‌های شخصیتی خاصی است که ستاره پرتغالی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تعطیل شدن لیگ عربستان برای برگزاری جام ملتهای آسیا فرصتی در اختیار ستاره‌های غیر آسیایی این تیم قرار داده تا از تعطیلاتی طولانی‌مدت استفاده کنند.

دو پرتغالی این تیم کریستیانو رونالدو و سرمربی لوئیس کاسترو هم از این فرصت برای سفر به کشورشان استفاده کرده‌اند. کاسترو امروز در مصاحبه‌ای با روزنامه پرتغالی اوجوگو به ستایس از کریس رونالدو پرداخت.

کاسترو در صحبتهایش با اوجوگو گفت:" رونالدو علاوه بر اینکه بهترین بازیکن دنیا است شخصیتی با ابعاد باورنکردنی دارد. رونالدو اصلا خودخواه نیست. درست برعکس، او دائما به دیگران اهمیت می‌دهد. کریس خیلی زود شخصیت تمام بازیکنان را می‌شناسد و رفتارش را بر این اساس تنظیم می‌کند. او بازیکنی است که به تیمش علاقه دارد و احساس می‌کند تیم به خانواده او تبدیل شده است".

سرمربی النصر در ادامه صحبتهایش درباره رونالدو گفت:" رونالدو وقتی به النصر آمد می‌خواست یک برگشت بزرگ فوتبالی رقم بزند و بار دیگر با موفقیتهای متعدد نشان بدد که بهترین است. کریس فوق‌العاده جاه‌طلب است و هر روز با جاه‌طلبی از خواب بلند می‌شود و مبارزه می‌کند. نرمال برای کریس یعنی این. کریستیانو در هر تیمی بوده از همه بازیکنان جاه‌طلب‌تر بوده و این ویژگی اصلی شخصیت او است".

جاه‌طلب است ولی مغرور نیست / رمزگشایی از شخصیت رونالدو توسط مربی‌اش 2