یک‌شنبه 27 خرداد 1403

جایزه‌ای که کول پالمر استحقاقش را داشت / هواداران به فودن رای ندادند: پالمر بازیکن فصل لیگ برتر

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جایزه‌ای که کول پالمر استحقاقش را داشت / هواداران به فودن رای ندادند: پالمر بازیکن فصل لیگ برتر

کول پالمر، ستاره جوان چلسی، از طرف هواداران به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش فیل فودن، ستاره منچسترسیتی به عنوان بازیکن فصل لیگ برتر معرفی شد. انتخاب او توسط روزنامه‌نگاران ورزشی انجام شد ولی اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای یک جایزه هم به بازیکن فصل از دید هواداران می‌دهد. جایزه‌ای که امروز به کول پالمر از چلسی رسید.

فهرستی از نامزدهای بهترین بازیکن فصل را در سایت اتحادیه بازیکنان منتشر و از هواداران خواسته شد به ستاره‌ای که از نظر آنها بازیکن فصل بوده است رای بدهند. در نهایت نتیجه این رای‌گیری به سود کول پالمر اعلام شد.

رقبایی که کول پالمر با آنها مواجه بود ولی با رای هواداران جلوتر از آنها ایستاد فیل فودن، رودری، ارلینگ هالند، مارتین اودگارد، دکلان رایس، ویلیام سالیبا و اولی واتکینز بودند.

پالمر در فصلی که گذشت اولین فصل خود با پیراهن چلسی را سپری کرد. او در این فصل 22 گل زد و 11 پاس گل داد تا تاثیرگذارترین بازیکن لیگ برتر انگلیس باشد. همانطور که انتظار می‌رفت باشگاه چلسی هم این ستاره جوان را به عنوان بازیکن سال خود معرفی کرد.

کول پالمر 22ساله تابستان گذشته در آخرین روز نقل و انتقالات از منچسترسیتی به چلسی پیوست و قرارداد او 47 میلیون یورو ارزش داشت. پپ گواردیولا در طول فصل به صراحت از اینکه به پالمر آنقدر که باید بازی نداده بود ابراز پشیمانی کرد. یکی از جالب‌ترین اظهارنظرها درباره پالمر هم توسط مائوریسیو پوچتینو انجام شد. در یک بازی که پالمر نمی‌توانست به میدان برود سرمربی سابق چلسی گفت از بازیکنانش خواسته به همه ثابت کنند که نام این تیم اف‌سی کول پالمر نیست.

جایزه‌ای که کول پالمر استحقاقش را داشت / هواداران به فودن رای ندادند: پالمر بازیکن فصل لیگ برتر 2