دوشنبه 16 مهر 1403

جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران برگزار می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران (در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان)، باهدف آشنایی، آموزش و ایجاد زمینه جذب و اشتغال علاقه‌مندان به فناوری هوش مصنوعی در کل کشور، در نظر دارد طی یک فرایند آموزشی و عملی رقابت محور بصورت حضوری و غیرحضوری، مهارتهای لازم را به شرکت کنندگان ارائه دهد. در این مسیر، بسیاری از فعالان و تصمیم‌گیران حوزه هوش مصنوعی،...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران (در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان)، باهدف آشنایی، آموزش و ایجاد زمینه جذب و اشتغال علاقه‌مندان به فناوری هوش مصنوعی در کل کشور، در نظر دارد طی یک فرایند آموزشی و عملی رقابت محور بصورت حضوری و غیرحضوری، مهارتهای لازم را به شرکت کنندگان ارائه دهد.

در این مسیر، بسیاری از فعالان و تصمیم‌گیران حوزه هوش مصنوعی، همراه این مسابقه خواهند بود. شرکت AIMedic، پارک فناوری فردا، شرکت هایوب، بنیاد ملی نخبگان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت نوروبیز، بانک فردا، نمایشگاه اینوتکس، شبکه فن‌بازار ملی ایران و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تنها بخشی از همراهان این مسابقه هستند.

فرایند این مسابقه 5 ماه بوده و شرکتکنندگان 80 ساعت آموزش تئوری و 2.5 ماه آموزش عملی مسئله محور در زمینههای مختلف مرتبط با حوزه مسابقه را طی میکنند. در ادامه نیز مطالب مرتبط با ابزار‌های کسب و کار را در وبینار‌ها و سمینار‌های مشخص شده، آموخته و با چالش‌های روز بیشتر آشنا خواهند شد. در این مسابقه به افراد فرصت داده میشود تا به صورت عملی با نیاز‌های واقعی حوزه هوش مصنوعی آشنا شده و به سمت ارائه راهکار برای این نیازها حرکت کنند. ارزیابی این افراد علاوه بر بررسی فعالیتهای مختلف و آزمونهای مورد نیاز و نظر منتور مربوطه در طی دوره، وارد مرحله داوری شده و هر تیم / فرد بر اساس شاخصهای مختلف امتیاز مشخصی دریافت می کند.

از دیگر مزایای این مسابقه، کسب امتیاز نخبگی از سوی بنیاد ملی نخبگان برای سه تیم برتر در قالب طرح شهید بابایی و امکان استخدام در شرکتهای بزرگ صنعتی در حوزه هوش مصنوعی است؛ به طوری که افراد پس از طی کردن فرایند دوره آموزشی، بر اساس آموزشها و توانمندی‌های فردی برای استخدام در شرکتها معرفی و آماده میشوند. افراد علاقمند به شرکت در این مسابقه برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانند به وبگاه مسابقه، به آدرس WWW.IAAA.AI مراجعه نمایند. لینک سایت: https://iaaa.ai/