شنبه 9 تیر 1403

جا افتادن در پی‌اس‌جی برایم خیلی سخت بود / مسی: به پاریس رفتم چون رفقایم آن‌جا بودند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جا افتادن در پی‌اس‌جی برایم خیلی سخت بود / مسی: به پاریس رفتم چون رفقایم آن‌جا بودند

لیونل مسی تاکید کرد پی‌اس‌جی را انتخاب کرده چون رفقایش در این تیم بوده‌اند و در ابتدا برای جا افتادن در شهر و تیم خیلی سختی کشیده است.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی سه هفته پیش به دوران بازی خود در پاری‌سن‌ژرمن پایان داد و تصمیم گرفت برای ادامه حرفه خود به آمریکا برود تا در اینتر میامی بازی کند. کاپیتان آرژانتین مصاحبه مفصلی با "بی‌این اسپورت" انجام داده که فردا منتشر می‌شود و اکنون گوشه‌هایی از آن در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

- چرا پاریس را انتخاب کردی؟ به پاریس آمدم چون از این باشگاه خوشم می‌آمد، چون دوستانم در این‌جا بودند و خیلی‌ها را در رختکن می‌شناختم. فراتر از این که باشگاه چه شکلی بود، به نظرم می‌آمد که در مقایسه با بقیه تیم‌هایی که می‌توانستم به آن‌ها ملحق شوم، خیلی راحت در تیم جا می‌افتم. یکی از دلایلی که تصمیم گرفتم به این باشگاه بیایم، این بود.

- اما در ماه‌های اول مشکل داشتی و راحت در تیم جا نیفتادی؟ حقیقت این است که جا افتادنم خیلی سخت بود، خیلی سخت‌تر از چیزی که انتظارش را داشتم. سوای این که چند نفر را در رختکن می‌شناختم و با آن‌ها رابطه دوستانه‌ای داشتم، خو گرفتن به تغییرات دشوار بود. دیر به تیم ملحق شدم، در اردوی پیش فصل نبودم، باید به یک شهر جدید که برای خودم و خانواده‌ام سخت بود، عادت می‌کردم... پیچیده بود.

- در آخر توسط هواداران دوآتشه تیم هو شدی؟  فکر می‌کنم استقبال از من در اول کار خیلی دلپذیر بود. بعدا رفتار دیگران با من عوض شد، البته بخشی از هواداران پاری‌سن‌ژرمن، بخش عمده آن‌ها با من مثل اول کار رفتار می‌کردند. بین من و هواداران پی‌اس‌جی فاصله افتاد. من که نمی‌خواستم این شکلی شود. قبلا برای نیمار یا امباپه هم پیش آمده بود.

جا افتادن در پی‌اس‌جی برایم خیلی سخت بود / مسی: به پاریس رفتم چون رفقایم آن‌جا بودند 2