چهارشنبه 11 مهر 1403

جبران شکست 7 گله با گلباران اولسان:/ بازگشت مقتدرانه یوکوهاما با پیروزی مقابل اولسان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جبران شکست 7 گله با گلباران اولسان:/ بازگشت مقتدرانه یوکوهاما با پیروزی مقابل اولسان

یوکوهاما اف مارینوس با پیروزی قاطع مقابل اولسان اچ دی اولین سه امتیاز را کسب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال یوکوهاما اف مارینوس ژاپن با یک نمایش درخشان، روز چهارشنبه در استادیوم بین‌المللی یوکوهاما موفق شد اولسان اچ دی کره جنوبی را با نتیجه 4-0 شکست دهد. این پیروزی به تیم جان هاچیسون کمک کرد تا پس از شروع ناامیدکننده، بازگشت مقتدرانه‌ای به لیگ برتر داشت.

یوکوهاما در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها، با نتیجه 7-3 برابر گوانگجو شکست سنگینی را تجربه کرده بود اما با این پیروزی قاطع بازگشت خوبی به لیگ نخبگان داشت.

گل‌های این بازی توسط واتانابه در دقیقه چهارم، تاکوما نیشیمورا در دقیقه 44، اندرسون لوپز در دقیقه 83 و کوتا میزونوما در وقت‌های اضافه به ثمر رسید.

یوکوهاما با شروعی عالی، در دقیقه چهارم به گل اول دست یافت. لوپس با یک پاس دقیق، واتانابه را در موقعیت گلزنی قرار داد و او با ضربه فنی اولین گل مسابقه را به ثمر رساند.

در دقیقه 44، یوکوهاما با یک ضدحمله سریع، برتری خود را دوبرابر کرد. نیشیمورا با یک حرکت زیبا، توپ را به لوپز پاس داد و او نیز با یک پاس به ماتئوس، نیشیمورا را در محوطه جریمه پیدا کرد که گل دوم را به ثمر رساند.

در نیمه دوم، لوپز با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه، گل سوم را در دقیقه 83 به ثمر رساند و میزونوما در وقت‌های اضافه گل چهارم را از فاصله نزدیک به ثمر رساند تا پیروزی قاطع یوکوهاما را تکمیل کند.

با این نتیجه، یوکوهاما اف مارینوس نخستین سه امتیاز خود را در این رقابت‌ها کسب کرد، در حالی که اولسان همچنان بدون امتیاز باقی ماند و در بازی ابتدایی خود مقابل کاوازاکی فرونتاله شکست خورده بود و در قعر جدول حضور دارد.

یوکوهاما در دقیقه 17 مسابقه یک گل دیگر هم توسط یان سانتوس به ثمر رسانده بود که توسط کمک داور ویدیویی مردود اعلام شد.

جبران شکست 7 گله با گلباران اولسان:/ بازگشت مقتدرانه یوکوهاما با پیروزی مقابل اولسان 2
جبران شکست 7 گله با گلباران اولسان:/ بازگشت مقتدرانه یوکوهاما با پیروزی مقابل اولسان 3