شنبه 16 تیر 1403

جبلی: ادعای عدم رعایت عدالت در مناظرات کم لطفی است / امسال هم مختارنامه پخش می‌شود + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جبلی: ادعای عدم رعایت عدالت در مناظرات کم لطفی است / امسال هم مختارنامه پخش می‌شود + فیلم

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حاشیه جلسه هیات دولت و در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو درباره ادعای خلاف واقع یک نامزد خاص پیرامون عدم رعایت عدالت در مورد وی در مناظرات گفت: به نظرم مردم عزیز ما خودشان بهترین قاضی و شاهد هستند و می‌توانند قضاوت کنند. در مورد مستند‌ها و برنامه‌های ضبطی بار‌ها عرض کردم تصمیم گیرنده صدا و سیما نیست. وی افزود: صدا و سیما یک عضو از پنج عضو هست...

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حاشیه جلسه هیات دولت و در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو درباره ادعای خلاف واقع یک نامزد خاص پیرامون عدم رعایت عدالت در مورد وی در مناظرات گفت: به نظرم مردم عزیز ما خودشان بهترین قاضی و شاهد هستند و می‌توانند قضاوت کنند. در مورد مستند‌ها و برنامه‌های ضبطی بار‌ها عرض کردم تصمیم گیرنده صدا و سیما نیست.

وی افزود: صدا و سیما یک عضو از پنج عضو هست و به هر حال تصمیماتی که کمیسیون میگیرد برای صدا و سیما الزام آور است و باید آن تصمیم اجرا شود.

رئیس رسانه ملی در ادامه گفت: در مورد ادعا‌های دیگر که مطرح شد صدا و سیما رعایت عدالت را نکرده است، این به نظرم کم لطفی است به خاطر اینکه مردم عزیز خودشون شاهد بودند، هم نقش مجری محترم ما که از همکاران بسیار توانمند رسانه ملی است و هم نحوه طرح سوالات که از هر دو نامزد به صورت صریح روشن و مستند به اظهارات خودشون یا طرفدارانشون یا منتقدینشون سوال شده بود به نظرم می‌رسد که قضاوت مردم با ارزیابی که بعضی از اطرافیان سیاسی و جناح‌ها ممکنه داشته باشند حتماً متفاوت است.