جمعه 31 فروردین 1403

صدا و سیما

صدا و سیما

وب‌گاه الف

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

خبرگزاری تسنیم

علی بخشی‌زاده به طرح راه‌اندازی رادیو بانوان اشاره کرد که امیدواریم سازمان صدا و سیما به این نتیجه برسند رادیو بانوان را راه بیندازند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس شبکه خبر مدعی شد: ریزپرنده ها توسط «عوامل نفوذی» از «داخل کشور» پرواز داده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مقابله پدافند هوایی با چند ریزپرنده در شرق اصفهان و ادعای اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد./ صدا و سیما

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است ایسنا: شنیده شدن صدای شلیک مربوط به پدافند هوایی برای مقابله با ریزپرنده‌ها بوده است و اخبار مربوط به تهاجم خارجی علیه ایران و انفجار در برخی نقاط کشور نادرست است. شبکه خبری المیادین به نقل از منابع ایرانی تصریح کرد: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فواد ایزدی، کارشناس مسائل بین الملل، با اشاره به شنیدن صدای انفجار در اصفهان و برخی ادعاهای مطرح شده از سوی اسرائیل در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: «اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است.»

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری فارس و صداوسیما از امنیت کامل تاسیسات هسته‌ای اصفهان خبردادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از ساعاتی قبل خبر انفجار در آسمان اصفهان منتشر شد و خبرگزاری های داخلی و رسانه های خالی به پوشش آن پرداختند. مقام ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان اما در واکنش به این مسئله گفت: شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان، مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی در آیین تجلیل از برنامه‌سازان نوروز و ماه مبارک رمضان که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، رضایت و استقبال گسترده مردم عزیز از برنامه‌های رمضانی و نوروزی صدا و سیما و تقدیر رهبر معظم انقلاب را مایه افتخار رسانه ملی توصیف کرد. جبلی با اشاره به اینکه که رسانه ملی در مدتی کوتاه دو مرتبه مورد تفقد و تحسین رهبری قرار گرفت،...

خبرگزاری دانشجو

امیرحسین حکمت‌نیا، مسئول میز ملی گردشگری ادبی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: گردشگری همچون دیگر عرصه‌های تخصصی از بخش‌های بسیاری تشکیل شده است و به عنوان یک صنعت شناخت زوایای مختلف آن راهگشا خواهد بود. دانش ما نسبت پدیده‌های نوظهور گردشگری و شناخت همه جانبه از ارکان این حوزه موجب رشد و شکوفایی است. قطعا کتاب‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسن عابدینی مجری صدا و سیما در صفحه شخصی خودش روایتی را از بعد دیدار با سردار حاجی زاده به تصویر کشیده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس صدا و سیما در مراسم تجلیل از برنامه‌سازان رمضان و نوروز به این نکته اشاره کرد: رسانه ملی در مدتی کوتاه دو مرتبه مورد تفقد و تحسین رهبری معظم انقلاب قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عادل فردوسی پور گفت: هفته‌های آخر خیلی حساس و جذاب و دیدنی شده و فکر می‌کنم خوب شد جلوی بیانیه‌نویسی‌ها را گرفتند. به گزارش عرشه آنلاین، عادل فردسی‌پور گزارشگر سابق صدا و سیما در حاشیه یادبود عبدالقدیر آب‌پرور به بیانیه‌نویسی‌های تیم‌های لیگ برتر واکنش نشان داد. به گزارش روبرونیوز عادل فردوسی‌پور در حاشیه بازی صبح امروز بین تیم‌های رسانه ورزش و پیشکسوتان فوتبال ایران به مناسبت یادبود...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس رسانه ملی گفت: سندتحول، میثاق‌نامه دوره مدیریتی جدید است و با قاطعیت دنبال خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، از مرگ 6 کارگر غیرایرانی در حریق اتاقک کارگری خبر داد.