شنبه 8 اردیبهشت 1403

جبلی: تحقق شعار سال را دنبال می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
جبلی: تحقق شعار سال را دنبال می‌کنیم

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: بعد از تعیین شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب، جلسه کارشناسی در حوزه برنامه‌ریزی صدا و سیما تشکیل شد و شورای معاونان به‌طور مفصل برای راه‌های تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بحث و بررسی کردند.

- اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص برنامه‌های این سازمان برای تحقق شعار سال بیان کرد: بعد از تعیین شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب، جلسه کارشناسی در حوزه برنامه‌ریزی صدا و سیما تشکیل شد و شورای معاونان به‌طور مفصل برای راه‌های تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بحث و بررسی کردند.

وی افزود: مقرر شد مصادیق مشارکت مردم در افزایش تولید معین شود و قوانین و اسناد بر زمین مانده که تحقق شعار سال منوط به اجرای آن است، در دستورکار فوری قرار بگیرد. هم‌چنین نحوه تولیدات رسانه ملی با کمک و مشارکت مردم تا قبل از پایان هفته دوم فروردین توسط مسئولان و کارشناسان این سازمان بررسی خواهد شد. براساس سند تحول رسانه ملی، امسال و در ایام تعطیلات نوروزی دو تنوع قابل توجه شامل تنوع در تولیدات برنامه‌ها اعم از برنامه‌های سرگرمی و نوروزی و حضور میهمانان در برنامه‌ها داشتیم.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: به‌همین دلیل براساس بازخوردهای اولیه، امسال افزایش بیش از 8 درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.