یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

جدا شدن هندرسون تاثیر مثبت داشت / واکنش پنج کلمه‌ای جرارد بعد از پایان کابوس الاتفاق!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جدا شدن هندرسون تاثیر مثبت داشت / واکنش پنج کلمه‌ای جرارد بعد از پایان کابوس الاتفاق!

الاتفاق که از ماه اکتبر تا امروز حتی یک پیروزی به دست نیاورده بود بالاخره به این روند ناکامی‌ها پایان داد و الخلیج را 2-0 پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم و دمارای گری امروز تیم‌شان الاتفاق و استیون جرارد را از کابوسی چند ماهه راحت کردند و با دو گلی که به ثمر رساندند باعث پیروزی 2-0 این تیم مقابل الخلیج شدند.

آخرین پیروزی تیم استیون جرارد در همه رقابتها به تاریخ 28 اکتبر برمی‌گشت. تیم این اسطوره لیورپول قبل از آن هم عملکرد خوبی نداشت. آنها در چهارده مسابقه اخیرشان در لیگ عربستان تنها 2 بار پیروز شده‌اند.

درحالیکه همه گمان می‌کردند نتایج ضعیف الاتفاق به معنای پایان کار جرارد در این تیم باشد در ماه ژانویه قرارداد او با این تیم به مدت سه سال و نیم تمدید شد تا روسای الاتفاق نشان بدهند به این مربی انگلیسی اعتماد کامل دارند.

جرارد و تیمش امروز پاسخ خوبی به این اعتماد دادند و اولین پیروزی‌شان از ماه اکتبر را به دست آوردند.

سرمربی الاتفاق در پاین بازی تنها به یک جمله اکتفا کرد و به خبرنگاران گفت:" فشار سنگین بود، خلاص شدیم". این جمله پنج کلمه‌ای نشان می‌دهد جرارد و کادر فنی‌اش با چه شرایط دشواری روبرو بودند.

درحالیکه در عربستان گفته می‌شود جدایی جردن هندرسون از الاتفاق و پیوستن او به آژاکس تاثیر منفی روی این تیم خواهد گذاشت اما بازی امروز نشان داد اتفاقا جدایی این هافبک انگلیسی روی تیم استیون جرارد تاثیر مثبت داشته است.

جدا شدن هندرسون تاثیر مثبت داشت / واکنش پنج کلمه‌ای جرارد بعد از پایان کابوس الاتفاق! 2