جمعه 14 اردیبهشت 1403

جرا اینقدر ناامید؟/ دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جرا اینقدر ناامید؟/ دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!

طبق ادعای اسپورت، فلورنیتنو پرز قبل از ضیافت ناهار ال کلاسیکو به خوان لاپورتا گفته اینقدر ناامید نباشد و تلاش کند ژاوی در بارسا بماند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در برنابئو با برتری 3-2 مقابل بارسا تقریبا تکلیف قهرمانی لالیگا را یکسره کرد و حالا فقط هفت امتیاز برای فتح جام نیاز دارد.

ساعاتی قبل از ال کلاسیکو ضیافت ناهار سنتی بین روسای دو باشگاه در یکی از رستوران های شهر مادرید برگزار شد و طبق ادعای اسپورت، پرز در این ضیافت حرفی زده که باعث تعجب مدیران بارسلونا شده است.

پرز با دیدن اعضای هیئت مدیره بارسا به آنها گفته شما را بسیار مضطرب و عصبی می بینم و در واقع دلیلی برای این همه اضطراب پیدا نمی کنم. رئیس رئال در ادامه گفته است که ما هم سال قبل در لالیگا و لیگ قهرمانان ناکام ماندیم ولی هرگز جایگاه کارلو آنچلوتی به خطر نیفتاد و ما اصلا برنامه ای برای قطع همکاری با او نداشتیم. شما هم بهتر است به ژاوی اطمینان خاطر بدهید و تلاش کنید او یک سال دیگر نیز در بارسلونا بماند.

اسپورت نوشته است که تعجب مدیران بارسا به این دلیل بود که رئال فصل قبل توانست قهرمان کوپا دل ری و جام باشگاه های جهان شود ولی امسال دست بارسا با ژاوی از همه جام ها کوتاه مانده است. از آن گذشته، شکل بازی های بارسا نیز جذاب نیست و در بارسا زیبا بازی کردن یک اصل و فلسفه مهم است.

جرا اینقدر ناامید؟/ دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو! 2