دوشنبه 2 مهر 1403

جزئیات طرح فروش فوق العاده سایپا / این خودرو در دسترس متقاضیان

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
جزئیات طرح فروش فوق العاده سایپا / این خودرو در دسترس متقاضیان

مدیران سایپا اعلام کردند مشمولان طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، به صورت پیش ثبت‌نام می توانند در طرح یاد شده شرکت کنند و پس از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از سازمان ثبت احوال کشور، امکان واریز وجه برایشان فعال می‌شود. همین مسیر برای متقاضیان جایگزینی خودروی نو با فرسوده هم پیش‌بینی شده است

به گزارش اقتصادنیوز، کوییک GX-L به صورت فروش فوق‌العاده از سوی سایپا در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد و این طرح فروش از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 4 مهر 1403 تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. نارنجی‌های جاده مخصوص این طرح فروش را علاوه بر متقاضیان عادی در دسترس مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین صاحبان خودروهای فرسوده قرار می‌دهند.

سایپایی‌ها در حالی در اولین هفته از مهر سال جاری نسبت به برگزاری طرح فروش فوق‌العاده برای کوییک GX-L اقدام می‌کنند که در اوایل شهریور 1403 رقیب این خودروساز یعنی ایران خودرو طرح فروش فوق‌العاده و همچنین پیش فروش را برای 12 محصول خود در دستور کار قرار داد. پژو 207 با موتور TU3، پژو 207 با موتور TU5، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی، تارا با گیربکس دستی، تارا با گیربکس اتوماتیک، هایما S7, هایما S5، هایما X7 در کنار دو خودروی برقی یعنی لونا GRE و فاو بستیون NAT به همراه جدیدترین محصول ایران خودرویی‌ها یعنی ری‌را، 12 خودرویی بود که آبی‌های جاده مخصوص در دسترس متقاضیان قرار دادند. اما دلیل این اختلاف تیراژ عرضه محصولات در طرح فروش ایران خودرو و سایپا چیست؟

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «سایپا آس رو کرد / سود 50 میلیونی در جیب این متقاضیان» بخوانید.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.