شنبه 8 اردیبهشت 1403

جشنواره 8 گله بایرن مونیخ برابر ماینتس

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
جشنواره 8 گله بایرن مونیخ برابر ماینتس

باواریایی‌ها در دیداری خانگی حریف خود را تحقیر کردند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته بیست و پنجم بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز (شنبه) 4 بازی همزمان از ساعت 18 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین و پرگل‌ترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ حریفش ماینتس، تیم ماقبل آخر جدول رده بندی را با نتیجه پرگل 8 بر یک در هم کوبید.

برای ثبت هجدهمین پیروزی فصل باواریایی‌ها که فاصله آنها را با بایرلورکوزن صدرنشین موقتاً به 7 امتیاز کاهش می‌دهد، هر کین مهاجم انگلیسی این تیم هت‌تریک کرد. او در دقایق 13، 7+45 و 70 گل‌های خود را به ثمر رساند. لئون گورتسکا دو بار در دقایق 20 و 2+90، توماس مولر در دقیقه 47، جمال موسیالا در دقیقه 61 و سرژ گنبری در دقیقه 70 سایر گل‌های تیم تحت هدایت توماس توخل را به ثمر رساندند. تنها گل حریف را هم ندیم امیری در دقیقه 31 زد. این قاطعانه‌ترین پیروزی باواریایی‌ها از ابتدای فصل تا کنون و هفتمین برد خانگی متوالی آنها برابر ماینتس بود، ماینتسی که با 16 امتیاز در جدول رده‌بندی تنها بالاتر از دارمشتات 13 امتیازی قرار دارد.

صعود بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

در بازی‌های همزمان با این مسابقه نتایج به شرح زیر رقم خورد:

آگزبورگ یک - هایدنهایم صفر مونشن‌گلادباخ 3 - کلن 3 لایپزیگ 2 - دارمشتات صفر

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا نیز از ساعت 21 وردربرمن میزبان دورتموند خواهد بود.

در جدول مسابقات، بایرلورکوزن با یک بازی کمتر و 64 امتیاز صدرنشین است. بایرن مونیخ با پیروزی امشب خود 57 امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند. اشتوتگارت با 53 امتیاز از 25 بازی در رده سوم قرار دارد و لایپزیگ نیز با بردی که امشب کسب کرد 46 امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت.