یک‌شنبه 27 خرداد 1403

جلسات شبانه در اردوی تیم ملی بعد از شکست تلخ

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جلسات شبانه در اردوی تیم ملی بعد از شکست تلخ

در اردوی تیم ملی والیبال ایران پس از دیدار با صربستان جلساتی شبانه برگزار شد تا شرایط تیم برای رویارویی با ایتالیا، قهرمان جهان، بهبود یابد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال 2024 بامداد امروز (پنجشنبه سوم خرداد) مقابل صربستان قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف شد.

پس از پایان مسابقه برابر صربستان، جلساتی در اردوی تیم ملی والیبال ایران برگزار شد. نخستین جلسه را میلاد عبادی‌پور هنگام بازگشت به هتل با بازیکنان برگزار کرد. کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در این جلسه از بازیکنان درخواست کرد که شکست برابر صربستان را فراموش کنند و همه تمرکز خود را بر ارائه نمایش خوب در دیدار بعدی مقابل ایتالیا بگذارند.

توصیه‌ای که به نظر می‌رسد علاوه بر دلگرمی به هم‌تیمی‌ها، نیاز روحی بازیکنان بود تا با روحیه‌ای مضاعف و پرانگیزه‌تر از گذشته برابر قهرمان جهان قرار گیرند.

همچنین سید میلاد تقوی نیز جلسه‌ای با موریس موتا پائز، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برگزار کرد. رئیس فدراسیون والیبال ایران در این جلسه ضمن گفت و گو با پائز درباره عملکرد ملی‌پوشان مقابل صربستان در خصوص اهمیت مسابقات آینده و لزوم تمرکز روی این مسابقات تاکید کرد.