شنبه 29 اردیبهشت 1403

جمعیت جانبازان: شهید وطن‌دوست سنگربان میراث گران‌سنگ خون شهیدان بود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
جمعیت جانبازان: شهید وطن‌دوست سنگربان میراث گران‌سنگ خون شهیدان بود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن صدور پیامی به مناسبت شهادت جانباز حاج پرویز وطن دوست، تاکید کرد: وی همواره در میان جانبازان، چهره شناخته شده‌ی پرچمداری از ولایت، مکتب امامین انقلاب و سنگربان میراث گران سنگ خون شهیدان بود.

متن پیام جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَلُوا تَبدِیلا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (آیه 23 سوره احزاب)

جانباز شهید حاج پرویز وطن دوست از اعضای ستاد جنگ‌های نامنظم و از شیفتگان و هم‌پیمانان شهید چمران به خیل یاران شهیدش پیوست. او که سال 60 در عملیات آزادسازی کرخه با اهدای چشمانش، مسیر سلوک در وادی جانبازی را با افتخار و صبوری پی گرفت، در مدیریت فرهنگی وزارت دفاع انجام وظیفه کرد. وی همواره در میان جانبازان، چهره شناخته شده‌ی پرچمداری از ولایت، مکتب امامین انقلاب و سنگربان میراث گران سنگ خون شهیدان بود.

پرویز وطن دوست همچون دیگر جانبازان با درد رفاقتی دیرینه داشت و ترجمان واقعی این کلام بود که:

«در بلا من دیده ام لذات او

مات اویم، مات اویم، مات او»

روح بی قرار این عزیز در روز جمعه 17 تیرماه در کنار شهیدان و جانبازان شهید قرار یافت.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی جنت و رضوان را برای این عزیز و صبوری و پایداری را برای یاران و خانواده انقلابی ایشان از درگاه حضرت حق مسالت دارد.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی شهید پرویز وطن دوست ستاد جنگ های نا منظم شهید مصطفی چمران شهید چمران عملیات کرخه این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است