سه‌شنبه 3 مهر 1403

جنس پیکان جوانان جور شد / رونمایی از تیمی که قرار است از آن بشنویم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جنس پیکان جوانان جور شد / رونمایی از تیمی که قرار است از آن بشنویم!

لیست بازیکنان پیکان تقریبا تکمیل شده و رسول خطیبی حالا با دست پُرتری کارش را جلو می برد.

به گزارش "ورزش سه"، پیکان با فلسفه همیشگی خود که توجه به بازیکنان جوان و استعدادیابی است، در لیگ بیست و سوم نیز حضور خواهد داشت. خودروسازان با وجود اینکه برخی نفراتشان جدا شده‌اند اما با ترکیبی جوان که اکثر آنها از فصل قبل باقی مانده‌اند برای لیگ پیش رو آماده می‌شوند.

پیکان عصر روز جمعه در یک بازی پرحاشیه مقابل شمس آذر به میدان رفت و به خاطر ترس از مصدوم شدن نفرات این بازی نیمه کاره ماند؛ نکته مهم اما این بود که رسول خطیبی سرمربی خودروسازان توانست بعد از مدت‌ها دست پرُتری داشته باشد.

عکس تیمی پیکان در بازی با شمس آذر از ترکیب این تیم جوان برای فصل آینده رونمایی می کند. ترکیبی که خیلی از آنها از زمان سرمربیگری مجتبی حسینی باقی مانده و حالا شانس بیشتری برای بازی کردن دارند.

از سوی دیگر با تمدید قرارداد برخی بازیکنان و جذب چند بازیکن جدید رسول خطیبی تیمش را کامل‌تر از قبل می‌بیند. او بازیکنانی جوان و آینده‌دار را در اختیار دارد که امیدوار است در لیگ بیست و سوم بتواند بهترین بهره را از وجود آنها ببرد وضمن حفظ سهمیه پیکان در لیگ برتر نفرات جدیدی نیز به فوتبال ایران معرفی کند.

خطیبی چندی قبل در مصاحبه خود گفته بود از جوان‌های پیکان در آینده بیشتر خواهیم شنید و تیمش می‌تواند سورپرایز لیگ باشد. حالا باید دید این صحبت خطیبی تاچه حد در فصل جدید محقق خواهد شد.

جنس پیکان جوانان جور شد / رونمایی از تیمی که قرار است از آن بشنویم! 2