سه‌شنبه 1 خرداد 1403

جنوا

جنوا

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر روزی را در دل دوئومو پیزا در شهر پیزا ایتالیا انتخاب کنید و بدون شک تعداد زیادی از گردشگران را خواهید دید که با همان ژست معروف عکس می‌گیرند: دست‌هایی که به سمت برج ناقوس کلیسای جامع دراز شده‌اند، گویی با قدرت آن را نگه داشته‌اند. به اصطلاح برج کج پیزا یکی از معروف‌ترین ساختمان های جهان است، اگرچه به دلایلی، آنطور که معماران اصلی می‌خواستند پیش نرفته است. هر روزی را در دل دوئومو پیزا...

وب‌گاه خبر آنلاین

هر روزی را در دل دوئومو پیزا در شهر پیزا ایتالیا انتخاب کنید و بدون شک تعداد زیادی از گردشگران را خواهید دید که با همان ژست معروف عکس می‌گیرند: دست‌هایی که به سمت برج ناقوس کلیسای جامع دراز شده‌اند، گویی با قدرت آن را نگه داشته‌اند. به اصطلاح برج کج پیزا یکی از معروف‌ترین ساختمان های جهان است، اگرچه به دلایلی، آنطور که معماران اصلی می‌خواستند پیش نرفته است.

وب‌گاه فرارو

برج پیتزا به طور رسمی در حدود سال 1370 تکمیل شد، اما شیب برج در طول شش قرن بعدی افزایش یافت و به بخشی جدایی ناپذیر از جذابیت عجیب و غریب بنا تبدیل شد.

وب‌گاه ورزش سه

مانوئل لوکاتلی، هافبک یوونتوس، رویای قهرمانی همبازیانش را تاکید کرد و علاقه دارد تا تیمش به این عنوان دست پیدا کند.

وب‌گاه ورزش سه

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، به دلیل بی احترامی به داور بازی جنوا جریمه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در آغاز هفته شانزدهم رقابت‌های سری A ایتالیا، شب گذشته (جمعه) از ساعت 23:15 به وقت تهران، در ورزشگاه لوئیجی فراریس، تیم‌های فوتبال یوونتوس و جنوا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت. در این بازی ابتدا این یوونتوس بود که توسط فدریکو کیه‌زا از روی نقطه پنالتی در دقیقه 21 به گل رسید هرچند شروع ضعیف این تیم در نیمه دوم سبب...

وب‌گاه فرارو

بانوی پیر هفته شانزدهم سری A را با یک تساوی خارج از خانه پشت سر گذاشت و فرصت صدرنشینی را از دست داد.

وب‌گاه ورزش سه

لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی اینتر در سال 2023 همراه با نراتزوری عملکردی فوق العاده از خود به نمایش گذاشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک آرایشگر مواد فروش به دلیل رفت و آمد زیاد افراد بی‌مو و ریش لو رفت! یک آرایشگر مواد فروش به دلیل رفت و آمد زیاد افراد بی‌مو و ریش لو رفت! به گزارش عرشه آنلاین، مراجعه پرتعداد مردان کچل و بدون ریش و سبیل به یک آرایشگاه، در نهایت باعث شد تا مالک آن که در واقع یک موادفروش بود، بازداشت شود.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از پیروزی شب گذشته شاگردانش مقابل ناپولی از اهمیت این برد سخن گفت.

وب‌گاه ورزش سه

مارکو بوریلو، ستاره سابق یوونتوس، می گوید تحت فشار تمرینانت آنتونیو کونته در یووه، تا مرز سکته و تهوع می رفت.

وب‌گاه ورزش سه

حداکثر 51 بازیکن برای شرکت در جام ملت‌های آفریقا و آسیا، سری A را ترک می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

شاگردان مائوریتزیو ساری با غلبه بر قدیمی‌ترین باشگاه فوتبال ایتالیا، جواز حضور در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی این کشور را کسب کردند.

خبرگزاری تسنیم

شاگردان مائوریتزیو ساری با غلبه بر قدیمی‌ترین باشگاه فوتبال ایتالیا، جواز حضور در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی این کشور را کسب کردند.

خبرگزاری تسنیم

ناجی بانوی پیر در نبرد خانگی سخت با هلاس ورونا بابت جریمه شادی بعد از گلش خیلی ناراحت نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال میلان با شکست مقابل یوونتوس صدرنشینی سری‌آ را از دست داد.