سه‌شنبه 24 مهر 1403

جهاد تبیین راه مواجهه با فتنه‌ها است / «9 دی» تجلی بصیرت مردم هوشمند ایران اسلامی است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
جهاد تبیین راه مواجهه با فتنه‌ها است / «9 دی» تجلی بصیرت مردم هوشمند ایران اسلامی است

نوفرستی گفت: جهاد تبیین و روشنگری، راه مواجهه با صحنه‌هایی شبیه فتنه 88 است که دشمن بر مبنای جنگ شناختی و تحریف واقعیات سعی در پیش بردن اقدامات خود را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نوفرستی، معاون سیاسی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: انتخابات سال 88 با مشارکت 85 درصد مردم یک نقطه عطف در تاریخ سیاسی ایران اسلامی محسوب می‌شود که متاسفانه به علت خودخواهی عوامل داخلی و بدخواهی دشمنان نظام با کلید رمز مشترک و دروغ " تقلب" تبدیل به یک فتنه عمیق وپیچیده علیه نظام شد.

وی خاطرنشان کرد: براندازی نظام در بستر انتخابات از طریق ادعای تقلب و به خیابان کشانیدن مردم و تبدیل دعواهای انتخاباتی به مبارزه علیه نظام حاکم، برنامه‌ای بود که قبل از ایران در چندین کشور دیگر از جمله اوکراین و گرجستان به اجرا در آمده بود که با انتخاب یک رنگ یا نماد برای ایجاد پیوستگی بین معترضان با نام انقلاب های رنگی شناخته می شود.

9 دی تجلی بصیرت مردم هوشمند ایران اسلامی است

معاون سیاسی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: 9 دی ماه تجلی بصیرت مردم هوشمند ایران اسلامی است که متوجه شدند ادعای تقلب یک دروغ بزرگی بود که بدون ارائه کوچکترین سند بیان شد.

نوفرستی بیان کرد: 9 دی برنامه اصلی دشمن برای براندازی به اصطلاح نرم نظام اسلامی است که با شکست مواجه گردید.

وی یادآورشد: پافشاری مقام معظم رهبری بر اجرای قانون و صیانت از رای مردم و روشنگری های ایشان در طول 8 ماه بین انتخابات تا نهم دی ماه سبب شد توطئه دشمنان نظام در آن مقطع حساس خنثی گردد.

جهاد تبیین راه مواجهه با فتنه‌ها است

معاون سیاسی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: جهاد تبیین و روشنگری، راه مواجهه با صحنه‌هایی شبیه فتنه 88 است که دشمن بر مبنای جنگ شناختی و تحریف واقعیات سعی در پیش بردن اقدامات خود را دارد.

انتهای پیام /