پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

جهاد کشاورزی

جهاد کشاورزی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی گفت: صادرات، پشتیبانی پایدار برای محصولات کشاورزی است، به همین دلیل تولید بر محور صادرات، مهم‌ترین برنامه وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری است.

وب‌گاه گسترش

در پی افزایش قیمت چغندر قند و خروج شکر خام از لیست ارز ترجیحی، قیمت شکر برای سال 1403 اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجری طرح گیاهان دارویی با اشاره به رتبه نخست ایران در صادرات گلاب و غنچه گل‌محمدی، گفت: در حال حاضر 31 هزار هکتار از اراضی کشاورزی زیر کشت گل محمدی است و سالانه 68 هزار تن گل تولید می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اکنون 68 هزار تن گل محمدی در سطح 31 هزار هکتار از اراضی کشور تولید می‌شود که سهم بیش از 70 درصدی در بازار جهان دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: برآوردها نشان می دهد تا سال 2050 میلادی گردش مالی گیاهان دارویی در جهان به پنج‌هزار میلیارد دلار برسد که رقم قابل توجهی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی از افزایش کشت گیاهان دارویی در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها خبر داد و گفت: این امر باعث جهش تولید گیاهان دارویی شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - فرماندار رفسنجان با اشاره سیلاب مرداد 1401 در این شهرستان گفت: یک هزار و 210 میلیارد ریال برای جبران خسارت سیل به کشاورزان رفسنجان تاکنون پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دهمین اجلاس شورای جهانی آب با شعار" آب برای شکوفایی" از 19 تا 25 می 2024 (30 اردیبهشت لغایت 5 خرداد 1403) در شهر «بالی» اندونزی با حضور نمایندگانی از کشورمان برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به لزوم تعیین اولویت‌ها در اجرای قوانین حمایت از تولید با نظر تولیدکنندگان گفت: برای جبران کمبود برق و انرژی ابتدا به سمت تولیدکننده می‌رویم اما پاساژهای بسیار بزرگی داریم که شبانه روز در حال مصرف و هدر دادن انرژی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از برنامه ریزی برای تولید13 هزار و 350 تن محصولات شیلات و آبزیان در استان در سال 1403 خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در آیین روز اسناد ملی و میراث مکتوب از «وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی» به عنوان دستگاه برتر در زمینه «مدیریت اسناد» تقدیر شد.

وب‌گاه گسترش

بعد از گذشت 4 ماه از زمانی که بازار مرغ به آرامش و استحکام رسیده بود، تصمیمات مدیران وزارت جهاد کشاورزی منجر به آغاز صادرات مرغ برای اولین بار شده است. این تصمیم به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران در صنعت مرغ اتخاذ شده است، اما پیامدهای آن هنوز قابل پیش‌بینی نیستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - متخصصان یک مجموعه فناور و تحقیقاتی، خدمات تخصصی را در زمینه اجرای آزمون‌های محصولات پلیمری ارائه می‌دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان