شنبه 8 اردیبهشت 1403

جوئل کوجو در مسیر محبوبیت:/ بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جوئل کوجو در مسیر محبوبیت:/ بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!

جوئل کوجو، بازیکن غنایی تیم ملی قرقیزستان، شبی فراموش‌نشدنی را پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، جوئل کوجو، بازیکن غنایی تیم ملی قرقیزستان، روز سه‌شنبه در مقابل چین تایپه عملکرد خیره کننده‌ای داشت و در قامت یک ستاره در مقدماتی جام جهانی حاضر شد.

این بازیکن 25 ساله غنایی که در تیم ملی قرقیزستان به میدان می‌رود در یک نیمه هتریک کرد و پیروزی پرکلی را برای قرقیزستان در مقابل چین تایپه رقم زد و در نهایت این مسابقه با نتیجه پنج بر یک به سود قرقیزستانی‌ها به پایان رسید.

این بازیکن در جام ملت‌های آسیا هم مقابل عمان تک گل تاثیرگذاری را به ثمر رساند که تک امتیاز آنها در مسابقات را به همراه داشت، این گل باعث شد تا او در کشورهای شرق آسیا محوبیت خاصی بین هواداران فوتبال اندونزی و قرقیزستان به دست آورد، تک گل او باعث کسب تک امتیاز تیم ملی کشورش در این مسابقات شد و باعث حذف اردن و صعود اندونزی به مرحله حذفی جام ملت های آسیا شد که در زمان خود واکنش‌های جالبی به همراه داشت و این بازیکن محبوبیت زیادی بین فوتبال دوستان اندونزی پیدا کرد.

این بازیکن که در پست وینگر چپ بازی می‌کند، با سرعت و تکنیک بالای خود خلق موقعیت روی دروازه حریف انجام می‌دهد و در نقش یک ستاره در تیم ملی نه چندان قدرتمند قرقیزستان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن در تیم دینامو سمرقند در لیگ ازبکستان فوتبال بازی می‌کند و با ادامه روند و حفظ کیفیت کنونی خود می‌تواند شانس حضور در لیگ‌های معتر آسیا را هم داشته باشد.

جوئل کوجو در مسیر محبوبیت:/ بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا! 2