دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

جواد جاویدنیا

جواد جاویدنیا

وب‌گاه عرشه آنلاین

اپ استور و گوگل‌پلی در حال حاضر فیلتر شده‌اند و امکان دانلود برنامه از آن‌ها وجود ندارد. فیلترینگ شبکه های اجتماعی در ایران کی برداشته می شود؟ فیلترینگ اینترنت در ایران پس از اعتراضات و حوادث 1401، با شدت بیشتری مواجه شد. وزیر ارتباطات بازهم شرط رفع فیلترینگ را تکرار کرد.«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات خبر از این موضوع داده که درخواست رفع فیلترینگ گوگل پلی را برای بار سوم به کارگروه تعیین...

وب‌گاه عصر ایران

این محدودیت‌ها به گونه‌ای است که حتی امکان اتصال از طریق ابزارهایی که پیش‌تر برای دور زدن فیلتر پلتفرم‌هایی مانند تلگرام، توییتر و یوتیوب استفاده می‌شد نیز وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان از مهم‌ترین موضوعاتی است که وراث این افراد مدت‌هاست چشم انتظار آن هستند، با این حال زمان نهایی آن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

کرسی نظریه‌پردازی جنبه‌های حقوقی واکسیناسیون اجباری کرونا برگزار و طی آن اعمال محدودیت‌های ناشی از عدم واکسیناسیون اقدامی برخلاف قانون اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه «غیرمحرمانه»، برنامه «غیرمحرمانه» جمعه 18 تیرماه با حضورعباس آسوشه معاون سابق مرکز ملی فضای مجازی، سید احسان قاضی زاده عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، جواد جاویدنیا معاون سابق فضای مجازی دادستانی کل کشور، سیدعلیرضا آل داوود پژوهشگر فضای مجازی از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. در این قسمت از برنامه موضوع فضای مجازی،...

خبرگزاری تسنیم

برای اینکه مشخص شود نظرات رئیسی درباره نحوه مواجهه با فضای مجازی فانتزی نبوده و قائل به تصمیمات خلق الساعه و بدون هم اندیشی و دوراندیشی نیست، می توان به ماجرای برخورد با نامه نگاری جواد جاویدنیا معاون قضائی دادگستری استان اشاره کرد.

خبرگزاری مهر

برخی نامزدهای شرکت کننده در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در مناظرات قوه قضائیه را متهم به داشتن برنامه برای فیلترینگ فضای مجازی می‌کنند؛ اما واقعیت چیست‌.

خبرگزاری ایسنا

"ثبت نام رئیس قوه قضاییه در انتخابات ریاست جمهوری" و "قتل بابک خرمدین کارگردان سینما" از مهمترین خبرهای آخرین هفته اردیبهشت ماه 1400 در حوزه حقوقی و قضایی بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قاضی زاده هاشمی: مردم در رای دادن به عملکرد گذشته توجه کنند و نه به شعارها... کسی که می داند اختیار وافی ندارد نباید نامزد شود. اینکه می گویند اختیار نداریم و دوباره کاندید می شوند، مصداق خیانت است.

وب‌گاه فرارو

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: نامه صادر شده از سوی جوادجاویدنیا مبنی بر فیلترینگ اینستاگرام، همان ساعت از سوی رئیس کل دادگستری استان تهران بلااثر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: باورش کمی سخت است ولی روز گذشته خبری با این تیتر از سوی مرکز رسانه قوه قضائیه منتشر شد: «نامه فیلترینگ اینستاگرام بلااثر شد و معاون پیشین دادستان کل کشور به دلیل صدور این نامه تحت تعقیب قرار گرفت».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبر جاویدنیا فیلترینگ اینستاگرام، ریزش ارزهای دیجیتال، بازی تیم پرسپولیس در مصاف باشاهین بندر عامری، سرمربی ایتالیایی استقلال مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: نامه صادر شده از سوی جوادجاویدنیا مبنی بر فیلترینگ اینستاگرام، همان ساعت از سوی رئیس کل دادگستری استان تهران بلااثر شده است.