شنبه 29 اردیبهشت 1403

جواد زرینچه

جواد زرینچه

وب‌گاه عصر ایران

نامجو مطلق گفت: صعود ما به جام جهانی در درجه اول به خاطر لطف خدا بود، در درجه دوم احمدرضا عابدزاده و در درجه سوم آن آقایی که از طرف خدا آمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تنور رقابت های لیگ برتر در حال گرم شدن است و اتفاقات جالبی در آن رخ می دهد

وب‌گاه عصر ایران

مورد عجیب، فوتبال ایران است. فوتبال ایران هم دولتی است اما بازیکنانش نه مثل بازیکنان شوروی بلکه مثل بازیکنان جهان غرب، قراردادهای نجومی می‌بندند. اوایل انقلاب گفته می‌شد اقتصاد ما نه سوسیالیستی است نه سرمایه‌داری. معنای این حرف در واقع این بود که محاسن سرمایه‌داری و سوسیالیسم را داریم، ولی معایبشان را نداریم. اگر نمی‌توانیم سرمایه‌داری راستین را بر فوتبال ایران حاکم کنیم، بهتر است از...

وب‌گاه ورزش سه

چهره های محبوب سرخ ها دیروز و در اوج هیاهوی ماجرای پیوستن علی بیرانوند به استقلال در طرشت و با محوریت سلطان جمع شدند و پایی به توپ زدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم سینمایی «فصل ماهی سفید» به کارگردانی قربان نجفی و تهیه‌کنندگی آرش سجادی حسینی و علی گلبهاران از هفتم تیرماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

بیایید به ربع قرن پیش برگردیم. به اولین تقابل ایران و ازبکستان در رده ملی.

وب‌گاه ورزش سه

جواد زرینچه روز گذشته نظاره‌گر دیدار فینال بسکتبال لیگ دسته اول در سالن آزادی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: انتخاب سرمربی تیم ملی امید ارتباطی به قلعه‌نویی ندارد.

خبرگزاری تسنیم

با وجود شکست در دربی 100، بازیکن پیشین استقلال باور دارد که در سه هفته پایانی لیگ برتر اتفاقات خوبی برای آبی‌پوشان رخ خواهد داد.

وب‌گاه ورزش سه

دیدار شب گذشته آلومینیوم برابر استقلال برای اولین بار با حضور تماشاگران اراکی برگزار می‌شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر ورزشی نوشت: آخرین دیدار استقلال در سال 1401 روبروی تیمی است که سرمربی اش سابقه گرفتن شانس قهرمانی از این تیم را در کارنامه دارد.

وب‌گاه ورزش سه

زمانی بود که رقابت تیم‌های نظامی ایران از حساسیت و کیفبت خاصی برخوردار بود.

خبرگزاری مهر

در دومین هفته از مسابقات فوتبال پیشکسوتان پایتخت که با حضور چند چهره مطرح برگزار شد، استقلال و پرسپولیس به پیروزی رسیدند.